تردد در محورهای کوهستانی گیلان با زنجیرچرخ امکانپذیر است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به تداوم بارش برف در استان گفت: تردد در محورهای کوهستانی گیلان از جمله آستارا- اردبیل، اسالم- خلخال، ماسوله، جیرنده و اشکورات رودسر فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

تردد در محورهای کوهستانی گیلان با زنجیرچرخ امکانپذیر است

به گزارش ۸دی، سرهنگ مهیار رستگار روز چهارشنبه گفت: با توجه به بارش برف در محورهای جلگه ای استان؛ در حال حاضر، به همراه داشتن زنجیر چرخ در این محورها نیز الزامی است.
وی تصریح کرد: هم اکنون تمامی محورهای اصلی استان باز و تردد در آنها در جریان است.
وی از شهروندان خواست تا از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر ، قبل از حرکت، با شماره ۱۴۱ سامانه وزارت راه و شهرسازی و یا از طریق رسانه ها از آخرین وضعیت راهها اطلاع یابند.
سرهنگ رستگار ادامه داد: رانندگان تجهیزات مورد نیاز ایمنی و زمستانه را به همراه خود داشته باشند.
به گزارش اداره کل هواشناسی گیلان؛ به دنبال استقرار و فعالیت توده هوای ناپایدار در استان این سامانه از امروز (چهارشنبه) تقویت شده و پنچشنبه به تدریج از استان خارج می شود، طی این مدت بارش برف، باران، مخلوط برف و باران، مه آلود بودن هوا و وزش باد مورد انتظار است.
گفتنی است؛۴۲ اکیپ ثابت و سیار راهداری با ۴۸۱ نفر نیروی راهدار و با استفاده از ۲۶۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین در ۱۶ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدار خانه سیار استان مستقر شده اند.
۱۰ هزار و ۶۸۳ کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان، یک هزار و ۸۴۳ راه شهری و هشت هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه روستایی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه