فرماندار لاهیجان به جمع حامیان برجام پیوست/کسرایی:یقیناً اتفاقات مثبتی را پس از برجام شاهد خواهیم بود

فرماندار لاهیجان گفت:برجام در راستای اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و به شخص یا گروه خاصی تعلق ندارد و یک اتفاق بسیار بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و یقیناً اتفاقات مثبتی پس از برجام را شاهد خواهیم بود.

فرماندار لاهیجان به جمع حامیان برجام پیوست/کسرایی:یقیناً اتفاقات مثبتی را پس از برجام شاهد خواهیم بود

به گزارش ۸دی،چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان در سالن اجتماعات فرمانداری، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و به ریاست فرماندار لاهیجان برگزار شد و کاظم کسرایی، ضمن اشاره به مباحث روز کشور، از جمله «برجام» و اقدامات دولت تدبیر وامید، در این خصوص گفت: برجام در راستای اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و به شخص یا گروه خاصی تعلق ندارد و یک اتفاق بسیار بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و یقیناً اتفاقات مثبتی پس از برجام را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به آغاز برنامه ششم کشوری در سال آینده ادامه داد: ما باید از اکنون اقدامات مربوط به برنامه ششم خود را آماده کنیم و همه ما باید دارای برنامه باشیم و با نیاز سنجی درست نیاز مردم و منطقه را بشناسیم و در برنامه ششم لحاظ کنیم تا بتوانیم شهرستان لاهیجان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

مهندس کسرایی در خصوص فرا رسیدن دهه مبارک فجر و آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز افزود: همه ما مرهون انقلاب اسلامی هستیم و هر آنچه که داریم از برکت انقلاب و نظام اسلامی است.

وی ضمن اشاره به کمیته های بیست گانه دهه مبارک فجر، از مسئولین کمیته ها خواست اقدامات اجرایی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوهتر دهه فجر امسال به‌عمل آورند.

مهندس کسرایی همچنین به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برکات انقلاب اسلامی همین واگذاری تصمیمات به خود مردم بوده تا در مورد سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

وی تاکید کرد:در انتخابات همه ما مسئول هستیم و باید انتخاباتی برگزار کنیم که در آن هیچ شائبه ای نباشد و سعی کنیم انتخاباتی با نشاط،پرشور و در فضایی آرام و با مشارکت حداکثری برگزاری نماییم.

مهندس کسرایی ضمن اشاره به اقدامات و فعالیت های عمرانی صورت گرفته و ایجاد زیرساختها اضافه کرد:با توجه به تمام مشکلات و تنگناهای موجود، اقدامات ارزشمندی تاکنون در شهرستان لاهیجان انجام شده که در دهه مبارک فجر آنها را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی به بخشی از پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد:دهه فجر امسال در هفتاد روستای این شهرستان شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه گاز رسانی خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه