خون شیخ نمر آل سعود را از بین می برد/ چرا مسئولان در برابر غلط های روز رشت سکوت کرده اند؟

حسینی با با بیان اینکه چند زن رقاصه را با عنوان روز رشت به خیابان ها آوردند، افزود: چرا مسئولان در برابر این غلط ها سکوت کرده اند زیرا تنها مقام و پست مهم است و اسلام برای این افراد مهم نیست و باید بگویند غلط کردیم و باید با آنها برخورد شود.

خون شیخ نمر آل سعود را از بین می برد/ چرا مسئولان در برابر غلط های روز رشت سکوت کرده اند؟

به گزارش ۸دی به نقل از دیارباران، حجت الاسلام میرشمس اکبر حسینی در مراسم هفتمین روز شهادت شیخ نمر درحسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: آل سعود حمایت همه جانبه از صهیونیست ها دارد.

وی با بیان اینکه عربستان به دنبال درگیری های داخلی فرقه ای بین اهل تسنن و شیعه است، گفت: موضوع نفت هم از مواردی است که آل سعود ملعون با عرضه زیاد دنبال ضربه زندن به ایران و روسیه و در دست گرفتن بازار منطقه است.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه این صحنه گر دان ها با اعدام شیخ نمر اشتباه بزرگی کردند، افزود: این حرکات باید با دقت بیشتر رصد شوند و این موضوع پیوستگی با حرکات ترکیه و صهیونیست ها و برخی کشور های اروپایی در منطقه دارد .

حسینی ادامه داد: اقتصاد کشور های اروپایی با حرکت عربستان ملعون دچار چرخش خوبی است، بیان کرد: از اقتدار ایران اسلامی در منطقه هراس دارند و می خواستند این توازن را از بین ببرند و عربستان را قدرت منطقه معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با عنایت خداوند متعال و خون شهدا این اقتدار را بدست آورده است، تصریح کرد: باید با توجهی عمیق با تمام توان در برابر دشمن ایستاد و مصلحت اندیشی هایی که از سر ضعف باشد به نفع دشمن است.

حسینی با بیان اینکه از برجام آسیب دیدیم، گفت: سر میز مذاکره ای نشستیم که نباید می نشستیم و دشمن دنبال از بین بردن اساس و ماهیت اسلام است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمن می خواهد تفرقه و کشتار خونین در جهان اسلام محور اصلی باشد و در صحنه های مختلف با حضور چند بعدی وارد می شود، گفت: این رفتار ها پوششی برای رفتار های آینده است.

وی ادامه داد: اتفاق لبنان مقدمه حرکت وحشیانه داعش در فرانسه بود و لبنان به فراموشی سپرده شده و از اخبار خارج شد و فرانسه را بزرگ نشان دادند.

حسینی تاکید بر اینکه اوباما اشک تمساح در جمع بچه های امریکا ریخت و به کشتار مسلمانان در جهان اسلام می خندد، تصریح کرد: با آزاد سازی اسلحه دنبال اهداف اقتصادی هستند و برای انحراف افکار مردم آمریکا اشک می ریزند!

وی با بیان اینکه نباید نگاه حزبی و جناحی داشته باشیم، ادامه داد: خون شهدا نگاه کلیشه ای و گذرا نیست و راه و مراسم شهدا برای ما خط و هدف ترسیم می کند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه شهید نمر برای اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید، گفت: دشمنان خبیث نپذیرفتند و نگاه دشمن از بین رفتن نظام جمهوری اسلامی ایران است ، دشمن دنبال تسلیم شدن ملت ایران است.

خون شیخ نمر آل سعود را از بین می برد/ جنگ نرم با کشف حجاب رضاخانی آغاز شد/ چرا مسئولان در برابر غلط های روز رشت سکوت کرده اند

وی با اشاره به اینکه برخی ها در داخل کشور با جهالتی که دارند در جبهه دشمن فعالیت می کنند، افزود: انرژی هسته ای بهانه ای برای دشمن است تا به اهدافشان برسند و شاید یک فتنه دیگری شکل بگیرد.

حسینی با بیان اینکه سران فتنه قطعا باید اعدام می شدند و هاشمی قطعا باید زندان می رفت، گفت: جریاناتی در انتخابات آینده وجود دارد که منتظرشکل گیری فتنه ای دیگر هستند.

وی افزود: به بهانه شهادت شیخ نمر عده ای به سفارتی حمله می کنند و می دانند که پیراهن عثمان می شود و آن اتفاق را رقم می زنند و در سازمان ملل بدون چرایی این موضوع بر علیه ایران اسلامی حکم صادر می کنند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تاریخ ۱۷ دی ماه و کشف حجاب رضاخانی افزود: جنگ نرم از ۸۰ سال پیش شکل گرفت و امروز به عنوان روز رشت زنانی را می آورند، رقص و آواز راه می اندازند و فرهنگ دینی و اصالت ها را مورد هدف قرار می دهند.

حسینی با با بیان اینکه چند زن رقاصه را با عنوان روز رشت به خیابان ها آوردند، افزود: چرا مسئولان در برابر این غلط ها سکوت کرده اند زیرا تنها مقام و پست مهم است و اسلام برای این افراد مهم نیست و باید بگویند غلط کردیم و باید با آنها برخورد شود.

وی در ادامه بیان کرد: بحث شورای رهبری از سوی هاشمی رفسنجانی کلید خورده است که تنش زاست و این جریان ها اتفاقی نیست و باید شناخته شود.

حسینی با اشاره به اینکه اوباما می گوید تغییرات باید از درون ایران ایجاد شود، گفت: جریان های سباسی و روزنامه هایی با هدف و خصوصیت خاص قلم فرسایی از کاه تعرض به سفارت عربستان در کشور کوه می سازند.

وی با بیان اینکه این جریان های انحرافی را باید شناخت و رصد کرد، افزود: عربستان نباید احساس کند که این مسیله فراموش می شود باید بداند که تمام شدنی در کار نیست و خون شهید نمر وحدت بین شیعه و سنی را ایجاد کرده است.

کارشناس مذهبی کیلان با بیان اینکه شهادت شیخ نمر بیانگر افزایش ارزش های اسلامی است، افزود: اسلام دین فراگیر بشیریت است و جغرافیای خاصی ندارد از ارامنه تا کلیمی ها در دنیا نسبت به شهادت شیخ نمر واکنش نشان داده اند و ملت های اگاه و بیدار و آزاده در دنیا در برابر این وحشیگری واکنش نشان داده و باعث جذب برخی ملت ها به اسلام شده است.

وی با اشاره به اینکه اسلام ستیزی دشمن نتیجه عکس داده است، گفت: تکلیف شناسی در جامعه بشریت بسیار مهم است و در ظاهر جنگ نظامی بین مسلمانان و کفار ایجاد شده و داعش و تکفیری ها محصول استکبار جهانی است و دنبال جنگ داخلی بین مسلمین هستند ولی جهان اسلام در برابر این موج اگاه شده است .

حسبنی با تاکید براینکه ما مثل ماهی هستیم که در آب است ولی ارزش اب را نمی داند، بیان کرد: هنوز موهبت نظام جمهوری اسلامی را نشناخته ایم و جهان اسلان تشنه این نوع نظام هستند.

وی افزود: قطع ارتباط با موجودات خبیث آل سعود مایه شادی و نشاط ما است، گفت: برجام نشان داد که ما در برابر دشمن کوتاه آمدیم به واسطه برداشتن تحریم که مضحک بود و انها به وعده خود عمل نکردند و دشمن وارد میدان شده و با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه