کدام نامزدهایی که سابقه رد صلاحیت شدن در رودسر و املش دارند، در این دوره تائید شدند؟

چندروزیست صلاحیت داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیات اجرایی شهرستان رودسر و املش به پایان رسیده است و همه کاندیداها توانستند تائید صلاحیت بگیرند!!!

کدام نامزدهایی که سابقه رد صلاحیت شدن در رودسر و املش دارند، در این دوره تائید شدند؟

به گزارش ۸دی به نقل از املش ما ، پس از پایان اعلام صلاحیت داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی که توسط هیات اجرایی شهرستان رودسر و املش انجام گرفت، نکته جالبی به چشم می خورد و آن این بوده است که تمامی افراد شرکت کننده تائید صلاحیت گرفته اند.

در بین کاندیداها ،اسامی  افرادی به چشم می خورد که دوره های قبل نتوانسته بودند تائید صلاحیت بگیرند و یا با اغماض در تائید صلاحیت شان در رقابت ها حاضر شدند و این جای تعجب برای بسیاری از همشهریان را به دنبال داشته است که مگر میشود کسی که رد صلاحیتش احراز شده باشد دوباره بتواند تائیدیه صلاحیت بگیرد!!!

به همین دلیل به گذشته انتخابات  مراجعه نمودیم و اسامی افرادی که در دوره های قبل رد صلاحیت شده بودند را بررسی نمودیم که به شرح ذیل می باشد.

۱- محمد مهدی رهبری املشی (وی در دوره نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رودسر شرکت نمود و به گفته میرحسینی اشکوری وی با اغماض توانست تائید صلاحیت بگیرد.)

۲- روح الله قهرمانی چابک (وی دوره نهم مجلس شورای اسلامی در رشت کاندیداشده بود و نتوانست تائیدیه صلاحیت بگیرد و در رقابت انتخابات بماند.)

۳- نورعلی عباسپور (ایشان در دوره نهم مجلس ازحوزه انتخابیه رودسر کاندیدا شدند ولی نتوانستند بدلیل عدم صلاحیت در ادامه رقابت انتخابات حضور داشته باشند.)

۴-عزت تقوائیان (وی در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رودسر شرکت نموده بود و بدلیل عدم صلاحیت از ادامه انتخابات برحزر ماند)

حال باید از مجریان هیات اجرایی پرسید براساس فرمایشات رهبر انقلاب آیا حق الناس را رعایت نموده اید و در تائید صلاحیت ها مهم ترین نکته که حق مردم است را مورد توجه قرار داده اید؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه