با رفتارهای ضد ارزشی در رشت به شدت برخورد می شود

نیکومنش نودهی گفت: به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی اجازه نمی‌دهم حرکات غیرمتعارف در شهر رشت انجام شود و مجریان این نوع رفتار باید هفته آینده در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای رشت پاسخگو باشند.

با رفتارهای ضد ارزشی در رشت به شدت برخورد می شود

به گزارش ۸دی، مظفر نیکومنش‌نودهی دیشب در جریان برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر با اشاره به برپایی مراسم رقص و پایکوبی در مراسم روز رشت اظهار کرد: با هر گونه رفتار و اقدامی که مغایر با ارزش‌های انقلابی و اسلامی بوده و قصد گسترش فرهنگ غیر متعارف و خارج از عرف و ارزش ها را داشته باشد به شدت برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی اجازه نمی‌دهم حرکات غیرمتعارف در شهر رشت انجام شود و مجریان این نوع رفتار باید هفته آینده در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای رشت پاسخگو باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در برنامه روز رشت حضور نداشته است، گفت: از نحوه برگزاری آن مراسم بی‌اطلاع بودم اما از برنامه‌های خوب هفته رشت دفاع می‌کنم و بابت برنامه‌های مغایر با عرف و ارزش‌ها پاسخ قانع‌کننده می‌خواهم.

وی گفت: برنامه‌هایی از جمله گلباران مزار شهید میرزا کوچک، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، برگزاری جشنواره غذا و … از جمله اقدام‌های خوب در هفته گرامیداشت رشت بود.

نیکومنش‌نودهی تصریح کرد: در روز شهادت رهبر شیعیان عربستان آیت‌الله النمر برگزاری مراسم رقص و پایکوبی موجب ناراحتی و اعتراض وسیعی شد.

وی با بیان اینکه در تمام برنامه‌های هفته رشت مدیران نیز حضور داشتند، خاطرنشان کرد: مدیر عامل سازمان فرهنگی‌ـ‌ورزشی و مدیر روابط عمومی شهرداری رشت باید برای پاسخگویی در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت حضور یابند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت درباره حضور مشاوران در جلسات کمیسیون فرهنگی این شورا متذکر شد: حکم مشاوره برای تعدادی از مشاوران سال گذشته کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت صادر شد و در دو هفته آینده حکم مشاوران جدید کمیسیون که اعضای کمیسیون به آنها رأی داده‌اند صادر می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
امین
آقای رییس کمیسیون با این حرفها زخمی که وارد شده التیام پیدا نمیکنه اولین اقدام شما بعد از این کارناوال و حرکت نابخردانه هرکس، عزل او از سمتش بود بعد ........... در کنار برنامه های دیگر(دیدارها) خواسته دشمن را پیاده کردند تازه میخواهید برخورد کنید!!! برخورد با متخلفین را از بالا شروع کنید تا به پایین نه اینکه از پایین به بالا و چند نفر را له کنید تا عوامل اصلی که بالادستها هستند فراموش شوند. این حرکت بعنوان یک لکه سیاه برای شورای شهر، شهردار و ..... در ذهن برای روز مبادا باقی خواهد ماند.
مرتضی
اعضای محترم شهر ، خوشی به دل شهردار زده ، همه مشکلات شهر حل شده ! خواستند شاد باشند .! ترافیک شهر ی حل شده !، چاله چوله های شهر برطرف شده!، اتوبوس های تندرو مهیا شده!، الحمدالله پول مردم از عوارض را هم دارند !، بذارید شادباشند ! نفوذ فرهنگی یعنی چه؟! بابا، چند صد ملیون تومانی هزینه که چیزی نیست .آ (شورای محترم شهر ادعا های شما راهم می بینیم که چه می کنید . چند روز دیگه همه چیز فراموش میشه . )
در حاشیه