پای دیوار مهربانی به رودسر هم رسید

در آغاز امسال حرکتی جدید در راستای کمک به نیازمندان جامعه با عنوان دیوار مهربانی در سراسر کشور شروع شد که در روز گذشته قطار مهربانی ایستگاه خود را در شهر رودسر افتتاح کرد.

پای دیوار مهربانی به رودسر هم رسید

به گزارش ۸دی به نقل از رصد رودسر، در آغاز امسال حرکتی جدید در راستای کمک به نیازمندان جامعه با عنوان دیوار مهربانی در سراسر کشور شروع شد که در روز گذشته قطار مهربانی ایستگاه خود را در شهر رودسر افتتاح کرد.

این دومین دیوار مهربانی در شهرستان رودسر بوده که اولین دیوار در شهر کلاچای در ابتدای آذر ماه در شهر کلاچای رو نمایی شد.

دیوار مهربانی را می توان نشانه عمق وابستگی دلهای مردم دانست که یکی از اهالی فرهنگ در رودسر این دیوار مهربانی را این چنین توصیف می کند.

دیوارها احساس ندارند، سنگ اند، سرد اند، سخت اند. دیوارها نمی فهمند کسی که به آنها تکیه می دهد پیرمردی خسته است که توان راه رفتن مداوم را ندارد یا یک جوان سرزنده و خوشحال که می خواهد بند کفشش را ببندد. دیوارها هرگز نمی فهمند کسی که پای آنها نشسته است و اشک می ریزد کودکی ست که مادرش را گم کرده یا دست فروشِ دوره گردی که شب شده و کسی اجناسش را نخریده است. اما گاهی اوقات دیوارها بانی خیر می شوند و باعث می شوند ما انسانها به خودمان بیاییم و بدانیم که کمک کردن چقدر آسان است. باعث می شوند که ما به یاد هموطنانمان بیفتیم و برای شاد کردن دلشان تلاش کنیم. گاهی اوقات همین دیوارهای سندگی باعث می شوند که ما سنگ دل نباشیم. “دیوار مهربانی” از همان دیوارهاست که ما را مهربان می کند.

DSC_3543_wm-272x194

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه