مسئولیت فرهنگی به دوش همه است/ اینطور نیست که دفتر نهاد به مسائل دانشگاه بپردازد و مسئول آموزش به امور دنیایی!/ از حجت الاسلام مهدوی تشکر میکنم

حجت الاسلام محمدیان گفت: مسئولیت فرهنگی به دوش همه است. اینطور نیست که دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه به مسائل دانشگاه بپردازد و مسئول آموزش به امور دنیایی. همه مسئول فرهنگی هستند. از همه مسئول تر خود رئیس دانشگاه است.

مسئولیت فرهنگی به دوش همه است/ اینطور نیست که دفتر نهاد به مسائل دانشگاه بپردازد و مسئول آموزش به امور دنیایی!/ از حجت الاسلام مهدوی تشکر میکنم

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت الاسلام محمدیان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور، در آیین تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان، با اشاره به اینکه دانشگاه گیلان بکی از امید های علمی کشور است، گفت: بنده ضمن تشکر از زحمت های حاج آقای مهدوی که واقعا بادلسوزی کار میکردند، برای آقای بصیری هم آرزوی موفقیت میکنم.
وی ضمن تمجید از اخلاق و منش حجت الاسلام بصیری گفت: امیدوارم حضور پربرکتی در دانشگاه داشته باشند. ما خاطرات خوبی از فعالان فرهنگی این دانشگاه داریم.  محمدیان گفت: همه ما افتخار میکنیم که محب امام علی هستیم. باید با ایشان سنخیت داشته باشیم. با صداقت و امانتداری، امروز امانتی که بردوش ماست بسیار سنگین است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور در ادامه تصریح کرد: استان شما با ابینکه از دورترین استان های از جنگ بود ازلحاظ مسافتی ولی ۸۰۰۰ شهید داده است.

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه انقلاب به گروه خاصی تعلق ندارد، گفت: انقلاب برای همه است. مربوط به هیچ جریان سیاسی نیست. بله سلایق سیاسی مختلف است. اما باید اصول ما مشترک باشد. آنچه مهم است اصل التزام به اصول انقلاب است. اعتقاد به امام و اندیشه های امام است. هرکس که امام و ایستادگی در برابر دشمنان نظام را قبول ندارد ضد انقلاب است. رشد اعتلای کشور این است که سلایق مختلف با هم کار کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور گفت: امروز در دانشگاه های ما اساتید ارزشمندی هستند، تمام دنیا را بگردید دانشجویانی با صلابت تر و بهتر از دانشجویان ایرانی نمیبینید. من مطمئن هستم.

وی در پایان گفت: مسئولیت فرهنگی به دوش همه است. اینطور نیست که دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه به مسائل دانشگاه بپردازد و مسئول آموزش به امور دنیایی. همه مسئول فرهنگی هستند. از همه مسئول تر خود رئیس دانشگاه است. دفتر نهاد فقط میتواند کمک کار باشد. امیدوارم همه روسپید در درگاه خدا باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم حجت الاسلام بصیری به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان منصوب و از زحمات حجت الاسلام مهدوی تقدیر شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه