آن کسانی که ملک عبدالله را برادر خویش تلقی می کردند با شهادت شیخ نمر به درگاه خداوند توبه کنند

مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه شهید شیخ نمر از جلوه های حماسی علمای مجاهد است، گفت: آن کسانی که ملک عبدالله را برادر خویش تلقی می نمایند ، خوب است از فرصت شهادت شیخ نمر استفاده کنند و به درگاه خداوند خویش توبه کنند.

آن کسانی که ملک عبدالله را برادر خویش تلقی می کردند با شهادت شیخ نمر به درگاه خداوند توبه کنند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سعید مهدوی در واکنش به اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، اظهار کرد: بهترین جمله در این باب جمله امام راحل است که می فرمود: «بکشید ما را نهضت ادامه دارد».

وی با بیان اینکه یقینا شجره طیبه اسلام همیشه با خون مجاهدان فی سبیل الله شکل گرفته و به بار نشسته است، گفت: این علمای ربانی مجاهدانی هستند که در مسیر آرمان های اسلام، حاضر به معامله با شیاطین زمان نشده اند .

مسئول سابق نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان با تاکید براینکه شهید شیخ نمر از جلوه های حماسه علمای مجاهد است، تصریح کرد: مبارزه با نظام سلطه طریق امثال این روحانیون مبارز است زیرا این مجاهدان در راه خدا طریق مولی خود امام حسین (ع) و سیره ائمه معصومین (ع) را طی نمودند .

مهدوی با اشاره به اینکه شهادت شیخ نمر دودمان آل سعود و دیگر نوکران نظام سلطه و استکبار را به باد می دهد، اضافه کرد: تداوم طریق این مجاهد، وظیفه علمای مجاهد و باورمند انقلابی است، خصوصا کسانی که دارای سوابق انقلابی و مبارزه با استکبار هستند.

مسئول سابق نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان با بیان اینکه باید از شهادت شیخ نمر الگو گرفت و همچنان دست از مقابله با نظام سلطه و استکبار و صهیونیست امریکایی برنداشت و پافشاری کرد، ابراز کرد: آن کسانی که ملک عبدالله را برادر خویش تلقی می نمایند ، خوب است از فرصت شهادت شیخ نمر استفاده کنند و به درگاه خداوند خویش توبه کنند و با برائت از آن ها نسبت به آمریکا و صهیونیست عقب نشینی نکنند .

مهدوی ادامه داد: با صدای رسا ضدیت با نظام سلطه غرب و صهیونیست بین المللی و عوامل پدید آورنده تکفیری داعش را سر دهند و برای موقعیت های خاص سیاسی و اجتماعی در دنیا دست از آمریکا ستیزی که شیطان ستیزی تلقی می شود، برندارند .

مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه خون شهدای مدافع حرم و حریم ولایت شیخ نمر حامل پیام ماندگاری انقلاب اسلامی و اثرگذاری این انقلاب اسلامی در دنیا است، گفت: نمر های آینده تداوم بخش قیام علیه شیاطین و مقدمه ساز نهضت مهدی موعود (عج) هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه