اعدام آیت‌الله شهید النمر جنگ بین اسلام آمریکایی با اسلام ناب محمدی (ص) است/ برخی در راستای نفوذ فرهنگ آمریکایی با ژست لیبرالی مانور گناه‌آلود را در رشت آغاز کردند

فعال فرهنگی گیلان با انتقاد از برنامه رقص و پایکوبی در مراسم روز رشت، گفت: اباحه‌گری آمریکایی با مانور لیبرالی به بهانه هفته رشت در این شهر ترویج شده است.

اعدام آیت‌الله شهید النمر جنگ بین اسلام آمریکایی با اسلام ناب محمدی (ص) است/ برخی در راستای نفوذ فرهنگ آمریکایی با ژست لیبرالی مانور گناه‌آلود را در رشت آغاز کردند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام سعید مهدوی عصر امروز در تجمع مردم معترض این شهر به شهادت آیت‌الله «نمر باقرأمین‌النمر»، رهبر شیعیان عربستان که در حرم مطهره خواهر امام رضا (ع)، اظهار کرد: خداوند صاحب مجاهدان است و سبب رشد آنها در دنیا و آخرت می‌شود.

وی اسلام آل‌سعود را جلوه‌ای از اسلام آمریکایی عنوان کرد و افزود: در اسلام آمریکایی دین و مذهب برای ابراز وجود و زندگی فردی مورد توجه است.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های گیلان، با بیان اینکه اسلام ناب حسینی (ع) سبب رشد و پرورش انسان‌هاست، تصریح کرد: استقرار حاکمیت دینی در اجتماع نیازمند تلاش مجاهدان است.

مهدوی آمریکا را شریک جرم و صحنه گردان اصلی در جریانات آیت‌الله نمر باقرأمین‌النمر، شیخ زکزاکی و فاجعه منا خواند.

وی بیان کرد: آنها که یکسره درصدد بزک کردن آمریکا هستند و افتخار شکستن تابوی مذاکره با آمریکا را دارند، ملک عبدالله را برادر توصیف کردند و منتقدان را کلاغ توصیف کردند و تلاش می‌کنند شهادت آیت‌الله نمر را در صف‌کشی عرب و عجم قرار دهند.

این فعال فرهنگی گیلان با بیان اینکه هر مظلومی که جلوی آمریکا بایستد مورد حمایت ملت ایران است، خاطرنشان کرد: در فاجعه اعدام آیت‌الله شهید باقرأمین‌النمر باید مجرم را نشانه رفت.

وی وهابیون آل‌سعود را عمال آمریکا دانست و گفت: اعدام آیت‌الله شهید النمر جنگ بین اسلام آمریکایی با اسلام ناب محمدی (ص) و عرصه نزاع میان حق و باطل و فقر و غنا است.

مهدوی با بیان اینکه با شهادت مجاهدان، اسلام زنده‌تر می‌شود، یادآور شد: باید مراقب باشیم نفوذ اسلام آمریکایی توسط برخی مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز در کشور اتفاق نیفتد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته رشت و انتقاد از رقص و پایکوبی، اظهار کرد: برخی در راستای اباحه‌گری و نفوذ فرهنگ آمریکایی با ژست لیبرالی مانور گناه‌آلود را در رشت آغاز کردند.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های گیلان، خواستار احساس تکلیف در مقابل ترویج فرهنگ منحط آمریکایی در رشت شد و گفت: رشت شهر شهدای مدافع حرم است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری درباره نفوذ فرهنگ غربی و اباحه‌گری در جامعه هشدار داده‌اند، متذکر شد: هرگز برای دفاع از مظلومان عالم شعار «مرگ بر آمریکا» را فراموش نمی‌کنیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه