عده ای هستند که هیچ عملیاتی را ندیدند اما می بینیم دارند نان جبهه و جنگ را می خورند

امروز هم اگر ملت احساس کنند که دولت، رئیس جمهور و مسئولانشان نسبت به تعهدات حکومتی که مهم ترین آن ولایت مطلقه فقیه است پایبند نیستند، شک نکنید که لحظه ای سکوت نخواهند کرد.

عده ای هستند که هیچ عملیاتی را ندیدند اما می بینیم دارند نان جبهه و جنگ را می خورند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد در همایش مبلغین راهیان نور استان گیلان با اشاره به یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: ما معمولا به خاطر ورود احساسات و عواطف متاسفانه در باب روایتگری، دفاع مقدس را حادثه محور برای مردم تبیین کرده ایم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه بیان فلسفه دفاع مقدس اهمیت بسیار بیشتری نسبت به بیان تاریخ آن دارد، خاطرنشان کرد: وقتی جوانان به مناطق عملیاتی کشور سفر می کنند راویان باید شبهات این نسل را هنرمندانه و از روی منطق و استدلال پاسخ دهند.
وی با بیان اینکه سلوک معنوی و معرفتی را باید در دل جوانان و کاروان های راهیان نور ایجاد کرد، تصریح نمود: اگر دفاع مقدس با موضوع روایتگری و گفتمان درون متنی برای جوانان بیان شود به حدی تاثیر می گذارد که عشق و علاقه خاصی نسبت به دفاع مقدس بر آنان حاکم می شود.
حجت الاسلام معتمد افزود: ایمان، احساسات، عواطف، عقلانیت، عبادت، تعهد، اخلاص، استقامت و روحیه جهاد جوانان با این وجود آرام آرام به کمال می رسد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اسناد جنگ و جبهه ابراز نمود: در گیلان سرداران، فرماندهان، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی که خودشان سند و مدرک دفاع مقدس هستند، کم نداریم.
وی ادامه داد: عده ای هستند که حتی کمتر از دو سه ماه در دوران ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتند و هیچ عملیاتی را ندیدند اما می بینیم دارند نان جبهه و جنگ را می خورند.
حجت الاسلام معتمد با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم روایتمان درون متنی باشد باید از تحریف جلوگیری کرد، افزود: کسی می تواند از تحریف جلوگیری کند که یا خودش سند و مدرک باشد یا این اسناد را کامل بشناسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با حادثه محوری، قصه گویی و آمار دادن نمی توان به شبهاتی که امروزه دشمنان در رابطه با دفاع مقدس مطرح می کنند پاسخ داد، گفت: باید با منطق، استدلال و گفتمان درون متنی طوری دفاع مقدس را روایت کنیم تا جوانان همانند شهید املاکی، شهید گلستانی و … رشد و پیشرفت کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما در ۸ سال جنگ تحمیلی معرفت خاصی به وجود مقدس امام زمان(عج) داشتند، اذعان نمود: ما گاها اگر بخواهیم به دیدارهای حضرت ولی عصر(عج) اشاره کنیم معمولا از علمایی همچون رجبعلی خیاط، سید بحرالعلوم، مقدس اردبیلی و دیگر بزرگان یاد می کنیم ولی شهدای ما خیلی عادی با امام زمان(عج) دیدار می کرند و این را نمی توان انکار کرد.

حجت الاسلام معتمد در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امروز بزرگانی را می بینیم که آن زمان با امام خمینی(ره) در مبارزات و سفرهای سخت و سنگین حضور داشته و ایشان را در انقلاب یاری می کردند ولی امروزه تغییر مسیر داده و نسبت به ولی فقیه این اعتقاد را ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه هزینه ای است که یک انسان مومن باید بپردازد، اذعان داشت: هرچه میزان پایبندی مردم نسبت به ولایت فقیه در عصر غیبت بیشتر باشد، میزان معرفت افراد به خدا، ائمه معصومین و امام زمان(عج) بیشتر می شود.

وی به حماسه های بزرگ و به یادماندنی مردم اشاره کرد و گفت: ۸دی، ۹دی و دفاع مقدس هزینه هایی بود که مردم به خاطر پایبندی شان به ولایت فقیه دادند.

حجت الاسلام معتمدبا اشاره به دولت بنی صدر و دولت های گذشته تصریح کرد: امروز هم اگر ملت احساس کنند که دولت، رئیس جمهور و مسئولانشان نسبت به تعهدات حکومتی که مهم ترین آن ولایت مطلقه فقیه است پایبند نیستند، شک نکنید که لحظه ای سکوت نخواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در پایان با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در انتخاب فرد اصلح به عنوان نمایندگان مجلس ابراز نمود: این انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدواریم بعضی ها به محاسبات غلط نیفتند و هدفشان همواره خدمت به مردم باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه