رژیم سعودی دست به اقدامی زد تا بار دیگر جنایتی دیگر در کارنامه مفتضح خود درج نمایانده باشد

در این بیانیه آمده است: ما دانشجویان بسیجی ، این اقدام شنیع دولتی سعودی را محکوم می کنیم و یاد آور می شویم که هیچ گاه رژیم آل سعود ، تا این حد سقوط نزدیک نبوده است .

رژیم سعودی دست به اقدامی زد تا بار دیگر جنایتی دیگر در کارنامه مفتضح خود درج نمایانده باشد

به گزارش ۸دی، بسیج دانشجویی جمعی از دانشگاه های آزاد استان گیلان با محکومیت اقدام رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر رهبر شیعیان عربستان بیانه ای صادر نمودند که در ادامه ی خوانید:

بسمه تعالی
وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
بار دیگر رژیم سعودی دست به اقدامی زد تا بار دیگر جنایتی دیگر در کارنامه مفتضح خود درج نمایانده باشد. این گونه است که دشمنان خدا ، دمی فرو نبرند مگر این که بازدمشان ظلمی را به همراه داشته باشند . امروز هر نا آرامی که در بلاد مسلمین دیده می شود ،در یک سر آن نقش آفرینی علنی و بدون قبح سعودی ها قابل دیدن است . فلسطین ، لبنان ، عراق ، سوریه ، بحرین ، یمن ، پاکستان ، نیجریه و حالا شیعیان مظلوم سرزمین حجاز ، تاوان خوش رقصی های آل سعود برای حامیان مستکبر و دیکتاتور پرستشان را می دهند و نمی دانیم چرا وحشی گری های سعودی ها ، یک بار دامان صهیونیست ها و سایر دشمنان اسلام را نمی گیرد.
علامه آیت ا… شیخ نمر باقر النمر ، روحانی برجسته و مجتهد شیعه ی اهل عوامیه ، به جرم اعتراض مسالمت آمیز به تبعیض حقوق بین شهروندان در عربستان ، متهم به اقدام تروریستی شد و امروز به شهادت رسید. به یادم می آوریم هنگامه ای را که آیه ی شریفه ی “شهادت” بر پیامبر اسلام (ص) نازل شد که از رعشه ی این انزال مبارک ، بت های آویخته در خانه کعبه ، بر زمین ریختند و در هم شکستند . در طول تاریخ نیز هرگاه ، حافظان حقیقی مصحف شهادت ، آن را بر زبان رانده اند ، بساط بت های زمانه ی خود را ، بلکه بساط بت های پس از خود را نیز بر چیده اند و ابراهیم وار ، آن ها را در هم شکسته اند . تاسی به سید الشهدا (ع) که بزرگ بت شکن تاریخ است ، به عاشقانش یا داد که آیه شهادت را در عمق جانشان بنشانند . در عصر حاضر ، حضرت روح الله به عنوان شاگرد حقیقی مکتب عاشورا به ما فهماند که سعادت در این است که بدانیم و بفهمیم : شَهِدَ اللَّهُ اَنَّهُ لا اِلهَ اِلاّ هُوَ وَالْمَلاَّئِکَهُ وَاُولُوا الْعِلْمِ قآئِما بِالْقِسْطِ لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْعَزیزُ الْحَکیمُ .
این بار یکی دیگر از بندگان مخلص خدا با خواندن آیه شهادت ، دسته ای از بت های زمان را در آستانه ی سقوط قرار داد. خاصیت خون شهدا ، صیانت از جامعه ی الهی و لرزاندن پایه های حکومت دشمنان خدا است . استقامت ، صبر و جهاد ، همانا موهبتی است که خدای متعال برای بندگانش پسندید تا بدین وسیله بر جائران زمان فائق آیند .
ما دانشجویان بسیجی ، این اقدام شنیع دولتی سعودی را محکوم می کنیم و یاد آور می شویم که هیچ گاه رژیم آل سعود ، تا این حد سقوط نزدیک نبوده است . همچنین از دولتمردانمان خصوصا وزیر محترم امور خارجه خواستاریم تا ضمن انجام اقدام درخور و متناسب ، از هیچ تلاشی در جهت هماهنگ کردن کشور های اسلامی در ایستادگی در برابر این سلسله اقدامات رژیم خانواده سعودی و همچنین در تحریک مجامع بین المللی جهت تنگ کردن فضا برای جولان این دست سیاست ها در جهان فروگذار نکند تا الگویی برای سیاستمدارانی باشد که ولی امر مسلمین از آن ها قطع امید کرده است .
وَ العاقَبهُ لِاَهلِ التَّقوی وَ الیَقین

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماسال
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جوان
احسنت دمتان گرم از اتحادتان
در حاشیه