چین ابهت تیم ملی فوتسال را شکست/ تیم فروختند و ساختمان خریدند!

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال با بیان اینکه سفر تیم ملی به چین ابهت فوتسال ایران را شکست، خرید ساختمان جدید برای فوتسال را حاصل فروش امتیاز هشت تیم دانست و از نهادهای نظارتی درخواست رسیدگی کرد.

چین ابهت تیم ملی فوتسال را شکست/ تیم فروختند و ساختمان خریدند!

به گزارش ۸دی، حسین شمس که در چند وقت اخیر حملات تندی را نسبت به کمیته فوتسال و سیدرضا افتخاری رئیس این کمیته داشته است، در تازه‌ترین صحبت‌هایش مجددا به انتقاد از این کمیته پرداخت و خواستار جدایی فوتسال از فوتبال شد. شمس که پنجشنبه شب در شبکه خبر حضور یافته بود، همچنین از سفر تیم ملی به کشور چین انتقاد کرد و آنرا سفری «تفریحی» دانست. بخشی از صحبت‌های شمس در زیر می‌آید:

* ابهت تیم ملی در چین شکست
تیم ملی شروع خوبی داشت و با روسیه، ایتالیا و برزیل بازی کرد ولی بعد از آن به چین سفر کرد. تیم ملی ایران در این تورنمنت با چین مساوی کرد که ابهت ایران با این تساوی شکسته شد. اگر تیم ملی با همان ابهت بازی با برزیل راهی مسابقات می شد، هم خود بازیکنان اعتماد به نفس داشتند و هم تیم های حریف تحت تاثیر ما بودند.

* دروغ گفتند که بازیکنان جوان را به چین می‌بریم
متاسفانه دروغ بزرگی گفته شد که جوانان را به چین می‌بریم در حالی که بازیکان ۳۰ ساله هم در تیم ملی بودند. به نظرم حضور در تورنمنت چین یک سفر تفریحی بود.

* تاجیکستان تیم چندم رنکینگ است؟
جدیدا شنیده‌ام تیم ملی قصد دارد با تاجیکستان بازی کند که نمی‌دانم در رنکینگ تیم چندم است. در زمان‌های گذشته، آسیا برای ما کوچک بود. ما یکبار ژاپن را در نیمه نهایی بازی‌های آسیایی با هفت گل شکست دادیم و در فینال به ازبکستان هشت گل زدیم.

* بقیه وقت را به بطالت نگذرانند
سفرهای تفریحی ابهت تیم ملی را پایین آورده است. بعد از تورنمنت چین نگران شدم و امیدوارم وقت باقی مانده تا جام ملتهای آسیا را به بطالت نگذرانند.

* این فدراسیون لیاقت فوتسال را ندارد!
این فدراسیون به هیچ وجه لیاقت حکومت و کنترل فوتسال را ندارد. رئیس فدراسیون فوتبال چند روز پیش در اظهار نظری خنده دار گفت که در فوتسال برای اولین بار به رنکنیگ پنجم فیفا رسیدیم! در حالی که ما سال ۲۰۰۸ در رنکنیگ جهانی، چهارم شدیم. وقتی یک نفر هیچ اطلاعاتی از فوتسال ندارد و در فیفا و ای.اف.سی پست می گیرد، بهتر از این نمی شود.

* کفاشیان ترابیان را برداشت تا خودش رئیس شود
ایشان (کفاشیان) آقای ترابیان را در کنفدراسیون فوتبال آسیا برداشتند که خودشان رئیس کمیته فوتسال آسیا شوند. فوتسال در کشور ما به اندازه کافی آدم شایسته دارد که خودش را اداره بکند.

* تیم فروختند و ساختمان خریدند!
آقایان در کمیته فوتسال امتیاز تیم فروختند؛ امتیاز چهار تیم در لیگ دسته اول  و چهار تیم در لیگ دو و از پول آن توانستند ساختمان سازمان لیگ فوتسال را بخرند!

* نهادهای نظارتی کجا هستند؟
نهادهای نظارتی کجا هستند؟ چرا یک تیم از شهرستان باید سختی‌های زیادی را پشت سر بگذارد و به لیگ دسته اول و لیگ برتر برسد ولی یک نفر پول در جیبش است و خیلی راحت امتیاز می‌خرد.

* حق با صدا و سیما است
در پخش تلویزیونی لیگ فوتسال، حق را به صدا و سیما می‌دهم. صدا و سیما می‌گوید از یک فدراسیون می‌تواند یک رشته را پخش تلویزیونی داشته باشد که الان برنامه روی فوتبال است. وقتی روی مسابقات نظارت نیست و آقایان وقتشان را به جای کمیته فوتسال در جاهای دیگر سپری می‌کنند، همین می‌شود!

* ما را از فوتسال بیرون انداخته‌اند!
هیچ وقت جز امسال در لیگ برتر، داور کتک نخورد. آقایان باید در سالن‌ها باشند و جلوی اتفاقات را بگیرند. وقتی یک رئیس تمام زمانش را صرف فوتسال کند، این مشکلات پیش نمی‌آید. دست ما هم به جایی بند نیست. ما را از فوتسال بیرون انداخته اند. کاری که اسرائیل با فلسطین کرد!

* مشکل اصلی ما کمیته فوتسال است
اگر الان در لیگ اسپانیا بگویند بارسلونا کنار کشید، آیا همه می‌خندند یا خیر؟ امسال وسط مسابقات لیگ بود که تیم کاشی نیلو گفت دیگر ادامه نمی‌دهیم و کنار می‌کشیم. یک نفر به این تیم نگفت چرا نمی آیی. شما نگاه کنید داوران و ناظران هم سه سال است که دستمزد نگرفته اند. مشکل اصلی ما کمیته فوتسال است. مگر می‌شود به همین راحتی یک تیم نیاید؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه