هزینه ۶۰ میلیارد ریالی تجهیز و استانداردسازی بیمارستان های آستارا

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندر مرزی آستارا گفت: برای تجهیز و استاندارد سازی بیمارستان های شهرستان، ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

هزینه ۶۰ میلیارد ریالی تجهیز و استانداردسازی بیمارستان های آستارا

به گزارش ۸دی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندر مرزی آستارا گفت: برای تجهیز و استاندارد سازی بیمارستان های شهرستان، ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

دکتر سید حسین احمدی در حاشیه مراسم تحویل سومین آمبولانس پیشرفته به شبکه و بهداشت و درمان شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۶۰ میلیارد ریال برای تجهیز و استاندارد سازی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی سطح شهرستان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از این مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای خرید سومین آمبولانس پیشرفته تویوتا هایلوکس «دو دیفرانسیل کمک دار» هزینه شده است، ادامه داد: آمبولانس مذکور دارای اکسیژن مرکزی، دستگاه تنفس و سایر متعلقات می باشد که برای استفاده مددجویان و مصدومان احتمالی در مناطق صعب العبور و کوهستانی، تحویل پایگاه ۱۱۵ حیران گردید.

دکتر احمدی در بخش دیگر سخنان خود به خرید دستگاه های استاندارد و بروز دیالیز و افزایش تعداد تخت های بخش دیالیز شهرستان سخن گفت و افزود: با پیگیری های به عمل آمده ۳۰ دستگاه تخت بیمارستانی پیشرفته برای استفاده در مراکز بهداشتی و درمانی آستارا خریداری شد.

وی تجهیز اتاق عمل زایشگاه به امکانات جانبی را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته عنوان کرد و گفت: هم اکنون تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و بخش ICU و CCU خریداری شده و در بخش های مرتبط مورد استفاده قرار گرفته است.

وی در بخش پایانی سخنان خود به مراجعه سالانه ۲۲۰ هزار نفر برای بهره مندی از بخش های مختلف بیمارستانی در سطح شهرستان اشاره کرد و توضیح داد: بخشی از این مراجعین از شهرها و روستاهای همجوار می باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه