تعامل ، تاکتیک امروز دشمن برای نفوذ در انقلاب

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تاکتیک‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب گفت: تاکتیک امروز دشمن، تعامل است.

تعامل ، تاکتیک امروز دشمن برای نفوذ در انقلاب

به گزارش ۸دی، سردار مهدی کاظمی‌پور در حاشیه بازدید خبرنگاران از دهکده الگوهای اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمنان در ۳ مرحله اجبار، تقابل و تعامل و ایجاد جنگ قصد ضربه زدن به انقلاب را دنبال کردند.

وی با اشاره به اینکه وقتی دشمن نتوانست در مرحله اجبار موفق شود، افزود: دشمن در تقابل با ایجاد فتنه به دنبال ضربه زدن به انقلاب بود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان ایجاد فتنه ۷۸ و ۸۸ را از نمونه‌های توطئه‌های دشمن در این مرحله عنوان کرد و گفت: رهنمود‌ها و رهبری مقام معظم رهبری و بصیرت مردم بار دیگر دشمن را ناکام کرد.

کاظمی‌پور بیان اینکه استکبار در مرحله سوم از راه تعامل وارد شد، خاطرنشان کرد: مرحله سوم خطرناک‌ترین مرحله است که بار‌ها مقام معظم رهبری در مورد آن تذکر داده است.

وی با اشاره به اینکه انسان‌های ترسو و خوشبین در این مرحله مورد توجه دشمن هستند، تصریح کرد: باید در این مرحله هوشیار بود و همواره حرکات دشمن و استکبار را بررسی کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه انسانهای طالب قدرت و ثروت نیز در این مرحله از نبرد ممکن است از سوی دشمن مورد هدف قرار گیرند خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره بصیر و هوشیار هستند و در صحنه حضور دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه