اگر با ابرقدرت‌های غربی و استکبار جهانی آمریکا سازش کنیم، پیشرفت نخواهیم کرد

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: قدرت ایمان به خدا موجب شد رزمندگان در مقابل دشمن تا بن‌دندان مسلح نترسند و ایستادگی کنند به طوری که حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتاد.

اگر با ابرقدرت‌های غربی و استکبار جهانی آمریکا سازش کنیم، پیشرفت نخواهیم کرد

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام ولی عادلی در مراسم نخستین سالروز تدفین شهدای گمنام این بخش در مسجد جامع کلاچای، اظهار کرد: تدفین شهدای گمنام در شهرها به ما عزت بخشید و از گمنامی نجات داد و صاحب عنوان کرد.

وی شهدا را مردان شجاعی دانست که برای حفظ اسلام و حراست از مرزهای کشور جانفشانی کرده و سرمایه خود را که جان پاکشان بود بی‌پروا تقدیم کردند.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان مهم‌ترین سلاح رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را ایمان و تقوا خواند و تصریح کرد: قدرت ایمان به خدا موجب شد رزمندگان در مقابل دشمن تا بن‌دندان مسلح نترسند و ایستادگی کنند به طوری که حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتاد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا در دل ملت ایران رعب و وحشت ایجاد کند، گفت: اگر با ابرقدرت‌های غربی و استکبار جهانی آمریکا سازش کنیم پیشرفت نخواهیم کرد.

عادلی ادامه داد: دنیا هنوز ملت ایران را به خوبی نشناخته و پس از ۳۷ سال از عمر انقلاب با زبان تهدید با ما صحبت می‌کند اما مردم ایران همچنان پای انقلاب، نظام و آرمان‌های شهدا در سایه دژ محکم و شکست‌ناپذیر ولایت فقیه ایستاده و ذره‌ای در مقابل ظالمان و زورگویان عقب‌نشینی نمی‌کنند.

وی به انتخابات پیش رو در هفتم اسفند ماه امسال اشاره کرد و متذکر شد: دشمنان تلاش می‌کنند با کمک عوامل داخلی به اعتقادات مردم مانند اعتقاد به اسلام و ولایت فقیه که منجر به بصیرت ملت ایران می‌شود آسیب بزنند.

این مسئول با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران به الگویی برای تمام آزادیخواهان جهان اسلام تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی همواره در حال رشد و گسترش به جهان سراسر جهان است.

گفتنی است دو شهید گمنام بخش کلاچای ۱۸ و ۲۳ ساله بودند که سال گذشته در سالروز ‌شهادت امام رضا (ع) در پارک شهدای گمنام کلاچای تدفین شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه