تمام مهاجمان تیم ملوان در حال حاضرمصدوم هستند

مربی ملوان گفت: تمام مهاجمان تیم ملوان در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند.

تمام مهاجمان تیم ملوان در حال حاضرمصدوم هستند

به گزارش ۸دی، محمد قدیر بحری با بیان اینکه سال گذشته ذوب آهن و اوایل فصل امسال پرسپولیس دچار یک روندی همانند تیم ما شد، اظهار داشت: ملوان در این فصل با بد شانسی‌های زیادی روبه‌رو شده است، ما باید از ۴ بازی گذشته ۱۲ امتیاز را به‌دست می‌آوردیم اما متأسفانه یک امتیاز گرفتیم.

مربی ملوان افزود: در ابتدا به ما می‌گفتند که خوب دفاع نمی‌کنید که این معضل رفع شد، بعد از آن اعتراضات درباره فاز هجومی تیم بود که این موضوع نیز برطرف شد، حال ما در دفاع و حمله به‌خوبی عمل می‌کنیم و بازی زیبایی را به نمایش می‌گذاریم اما توپ‌هایمان وارد دروازه نمی‌شود.

بحری در مورد جوانگرایی در این تیم گفت: ملوان به‌خوبی عمل موقعیت‌سازی را انجام می‌دهد، تیم ما توانایی بالایی در خلق ایجاد موقعیت در جلوی دروازه حریفان دارد اما توپ‌ها وارد نمی‌شود، موقعیت‌های زیادی توسط بازیکنان جوان ما به هدر می‌رود که تیم‌هایی که دست به جوانگرایی می‌زنند باید تاوان این جوانگرایی را پرداخت کنند، با گذشت زمان و تجربه اندوزی بازیکنان به‌طور حتم ما در امر گلزنی موفق خواهیم بود.

مربی ملوان درباره مشکل عدم گلزنی این تیم بیان کرد: تمام مهاجمان تیم ما در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند فرزاد حاتمی، آرش افشین و سید جلال رافخایی هر سه با مصدومیت روبه‌رو هستند و در ترکیب بازی با سیاه جامگان ما از یک هافبک چپ در خط حمله استفاده کردیم، سید جلال رافخایی با دو جلسه تمرین و فرزاد حاتمی با سه جلسه تمرین در بازی حاضر شدند که به‌طور حتم اگر یک مهاجم تخصصی داشتیم موقعیت‌های ما وارد دروازه می‌شد.

بحری در مورد ساختار دفاعی ملوان افزود: با گذشت زمان و آماده شدن بازیکنان ما به‌طور حتم در امر گلزنی موفق خواهیم بود، خط دفاعی و هافبک‌های ما از انسجام خوبی برخوردار هستند ولی خط حمله ما با مشکلات زیادی روبه‌رو است.

وی خاطر نشان کرد: سهیل رحمانی، رضی‌پور و صادق محرمی در خط هافبک به‌خوبی توپ را به خط حمله انتقال می‌دهند اما در زدن ضربات آخر مشکل زیادی داریم، تاکتیک تیمی ما به‌خوبی طراحی می‌شود و انسجام مناسبی در طراحی حملات داریم اما مشکلات در خط حمله گریبان تیم ما را گرفته است، با آماده شدن سه مهاجم ملوان به طور حتم این نقیصه رفع و تیم روند رو به رشدی را خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه