لاهیجان فاقد پیست دوچرخه‌سواری است+عکس

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری لاهیجان گفت: نبود پیست دوچرخه‌سواری در لاهیجان از مشکلات این رشته ورزشی است.

لاهیجان فاقد پیست دوچرخه‌سواری است+عکس

به گزارش ۸دی به نقل از «لاهیجان»، همایون بازرگان امروز  با اشاره به فعالیت دوچرخه‌سواری در این شهرستان اظهار کرد: جذب دوچرخه‌ها در سطوح آموزشگاه‌ها و مدارس هدف مهم هیئت دوچرخه‌سواری است.

وی با بیان اینکه اعطای دوچرخه به مدارس در قهرمان‌پروری تاثیرگذار است، افزود: با جذب دوچرخه به مدارس، مسابقات مدارس و محلات را برگزار و روی نیروهای جوان و نسل آینده ورزشی لاهیجان کار می‌کنیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری لاهیجان با بیان اینکه برای آقایان در رشته دوچرخه‌سواری مشکل چندانی وجود ندارد، تصریح کرد: برای مسابقات بانوان دوچرخه‌سوار در مسیر جاده مشکل وجود دارد و استفاده از اسکورت خودرویی و همکاری نیروی انتظامی در این زمینه مهم است.

وی سلامت را رمز موفقیت در رشته دوچرخه‌سواری عنوان کرد و گفت: برای کسب موفقیت بیشتر در رشته دوچرخه‌سواری نیازمند حمایت مسئولان هستیم.

بازرگان، سرمایه‌گذاری در بخش نوجوان و جوانان و قهرمان‌پروری را از برنامه‌های مهم هیئت دوچرخه‌سواری لاهیجان بیان کرد و یادآور شد: مسابقات دوچرخه‌سواری در تمام سطوح برگزار می‌شود.

وی نبود پیست دوچرخه‌سواری در لاهیجان را از مشکلات این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: از شهرداران گذشته لاهیجان درخواست کرده بودیم که لاین دوچرخه در جاده رفت و برگشت شیخ زاهد به اندازه ۵۰ یا ۶۰ سانتی‌متر احداث شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و لاهیجان فاقد پیست دوچرخه‌سواری است.

این مسئول با اشاره به اینکه برای فعالیت بانوان دوچرخه‌سوار در اطراف استخر این شهر مشکل وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب بانوان دوچرخه‌سوار لاهیجان، به آنها اجازه تمرین در اطراف استخر لاهیجان که محیط امن و مطمئن برای ورزش بانوان است، داده‌نمی‌شود.

وی با تصریح بر اینکه به دلیل محدودیت تمرین دوچرخه‌سواری تعداد بانوان این رشته در حال کاهش است، خاطرنشان کرد: ۹۰ ورزشکار دوچرخه‌سوار مرد و ۱۲ زن در این رشته فعالیت می‌کنند.

بازرگان به فعالیت ۱۴ سال مدیریت خود در کمیته دوچرخه‌سواری کوهستان در لاهیجان اشاره کرد و یادآور شد: تجربیات خاصی در مسابقات داریم و می‌خواهیم در رشته دوچرخه‌سواری قهرمان‌پروری کنیم.

وی ورزش دوچرخه‌سواری در لاهیجان را نمایشی خواند و خاطرنشان کرد: گیلان می‌تواند در رشته دوچرخه‌سواری در کشور حرف برای گفتن داشته‌باشد و باید به طرف قهرمان‌پروری در این رشته حرکت کنیم.

240 22405 52054 دوچرخه-آخرین-غرش-20

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه