برگزاری همایش بزرگ پاسداشت حماسه ۹ دی در فومن

دبیر ستاد مردمی پاسداشت حماسه ۹ دی فومن از برگزاری همایش بزرگ پاسداشت حماسه ۹ دی با سخنرانی علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ پاسداشت حماسه ۹ دی در فومن

به گزارش ۸دی، روح‌الله پوراسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  با اشاره به برگزاری ششمین همایش بزرگ مردمی پاسداشت حماسه ۹ دی در این شهرستان اظهار کرد: هفتم دی ماه امسال پس از اقامه نماز مغرب و عشا همایش مذکور با سخنرانی علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در مسجد حضرت ولی عصر (عج) بالامحله فومن برگزار می‌شود.

وی تجلیل از خانواده شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا جهادگر نستوه عرصه روشنگری و بصیرت‌افزایی در فتنه سال ۸۸ را از برنامه‌های همایش حماسه ۹ دی در فومن عنوان کرد و افزود: شهید سیرت‌نیا با برگزاری جلسه‌های بزرگ و مهم روشنگری با دعوت از سخنرانان، صاحب‌نظران و شخصیت‌های برجسته به طور بی‌وقفه و ایثارگران سهم مهمی در بصیرت‌افزایی مردم ایفا کرد به‌گونه‌ای که خشم عناصر و حامیان جریان فتنه در گیلان به‌ویژه شهر رشت را برانگیخت.

دبیر ستاد مردمی پاسداشت حماسه ۹ دی‌ماه فومن با بیان اینکه سرود «فرزند میرزاییم» با نوای جواد کامرانی به منظور زنده کردن خاطره دیدار شورانگیز مردم ولایتمدار گیلان به مناسبت هشت دی با مقام معظم رهبری در این همایش به صورت جمع‌خوانی اجرا می‌شود، تصریح کرد: از سال ۸۹ تاکنون ۱۴ برنامه بزرگ نهضت روشنگری در فومن برگزار شده است.

پوراسماعیلی، یکی از قطب‌های مهم روشنگری فتنه سال ۸۸ در گیلان را شهرستان فومن خواند و بیان کرد: تمام برنامه‌های روشنگری و واکاوی فتنه سال ۸۸ در فومن به صورت مردمی برگزار شده است.

وی به پیروی امت حزب‌الله فومن از رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد روشنگری و بصیرت‌افزایی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های بصیرت‌افزایی با استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی تشکل‌های فرهنگی و ارزشی سازمان‌های مردم‌نهاد، هیئت‌های مذهبی و دوستداران انقلاب اسلامی با جدیت در فومن ادامه دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی تبیین کرد: ریشه‌ها و عوامل تأثیرگذار در شکل‌گیری فتنه همچنان پابرجا است و برخی از صاحب‌نظران قضایای فتنه سال ۸۸ را از مقوله براندازی به دعوای انتخاباتی کاندیداها تنزل دادند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه