تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه تمام محورهای ارتباطی این استان باز است، بر ضرورت به همراه داشتن تجهیزات زمستانی در محورهای کوهستانی گیلان تأکید کرد.

تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است

به گزارش ۸دی، مهیار رستگار با اشاره به اینکه ترافیک محورهای گیلان اکنون عادی و روان است، اظهار کرد: تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است.

وی تردد در محورهای ارتباطی گیلان را بدون اعمال محدودیت ترافیکی عنوان کرد و افزود: رعایت مقررات و قوانین رانندگی همواره باید مورد تاکید رانندگان باشد.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه با توجه به خلوت بودن مسیر جاده‌ها، رانندگان با احتیاط رانندگی کنند، تصریح کرد: توجه به مقررات رانندگی امری مهم و ضروری است.

وی به تغییرات جوی گیلان از عصر امروز اشاره کرد و گفت: طبق اعلام هواشناسی، از عصر امروز سامانه بارش‌زا وارد گیلان می‌شود و کسانی که قصد سفر به این استان را دارند باید تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

رستگار با تصریح بر اینکه مناطق کوهستانی گیلان ممکن است در شرایط تغییرات جوی دچار برف و کولاک شوند، خاطرنشان کرد: به همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی امری ضروری است.

وی گفت: رانندگان باید بدانند که در محورهای کوهستانی باید با تجهیزات زمستانی رانندگی کنند تا از حوادث احتمالی مصون بمانند.

فرمانده پلیس راه گیلان نسبت به برخی تصادفات و بی‌تفاوتی رانندگان در ایجاد ترافیک ابراز گله کرد و یادآور شد: در هنگام تصادفات باید بلافاصله با ۱۱۰ تماس گرفته شود تا کارشناس برای بررسی تصادف خود را به صحنه برساند اما برخی مواقع مشاهده می‌شود که دو راننده بی‌تفاوت از ایجاد ترافیک ناشی از تصادف، ساعت‌ها می‌ایستند و تنها نظاره‌گر هستند و اقدامی انجام نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در هنگام وقوع تصادف دو خودرو باید با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته شود تا خودروهای پشت‌سر در ترافیک ایجاد شده گرفتار نشوند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه