یه‌قول‌دوقول ناصر عاشوری با نامزدهای انتخابات آتی مجلس!

یکی از جاذبه گردشگری شهرستان فومن به جز ماسوله و قلعه‌رودخان و کلوچه و پارک و… که هر ۴ سال یکبار نمایان می‌شود شب های انتخابات می‌باشد که در هر دوره باعث ورود مردم شهرهای همجوار به این شهرستان می‌شود!

یه‌قول‌دوقول ناصر عاشوری با نامزدهای انتخابات آتی مجلس!

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز، یکی از جاذبه گردشگری شهرستان فومن به جز ماسوله و قلعه‌رودخان و کلوچه و پارک و… که هر ۴ سال یکبار نمایان می‌شود شب های انتخابات می‌باشد که در هر دوره باعث ورود مردم شهرهای همجوار به این شهرستان می‌شود!

به گزارش بهجت نیوز ؛ هنوز ۳ ماه تا آغاز رسمی فعالیت های تبلیغاتی کاندیدای تایید صلاحیت شده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است اما آن‌چیزی که در ظاهر مشاهده می‌شود انگار برخی افراد عجله در شروع کارهای تبلیغاتی دارند.

ایجاد انواع کانال ها و گروه ها در نرم‌افزار تلگرام که این روزها در اوج محبوبیت به سر می‌برد به قدری مهم شده که بطور معمول و روزانه شاهد ایجاد یک کانال یا گروه با نام هریک از کاندیدا هستیم.

از طرفی دیگر مصاحبه های مختلف و تند و تیز برخی کاندیداها علیه یکدیگر و مشخصا نماینده فعلی شهرستان هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود.مصاحبه هایی که گاه فراتر از نقد و به حالت توهین و تخریب و تهمت علیه طرف مقابل مطرح می‌شود.

در این میان اما ناصر عاشوری که به سبب حضور طولانی مدت در این عرصه از تجربه بالایی در زمینه بازی‌های انتخاباتی برخوردار است روش جالب توجه دیگری را در پیش گرفته است.با بررسی اخباری که چند وقت اخیر از وی منتشر شده و جوابیه‌هایی که از طرف وی به هفته نامه ها و پایگاه های خبری ارسال شده بخوبی می‌توان دریافت که وی در حال تعریف یک زمین بازی جدید برای رقیبان خود است.

این زمین بازی که در حال ایجاد شدن می‌باشد با این تصور در حال شکل‌گیریست که در یک طرف این زمین(بطور ثابت) ناصر عاشوری و در طرف مقابل هرآنکه شانس با او یار بود بازی خواهد کرد!

اجازه دهید پیرامون این موضوع یک مثال به جهت روشن تر شدن ماجرا برایتان بزنیم.انتشار گفتگوی پرحاشیه پرویز کاسانیان با نماینده فومن که در آن عاشوری همه نامزدهارا به مناظره فرا می‌خواند از جمله همین حربه های تبلیغاتی است.به بیان واضح تر عاشوری بطور هوشمندانه ای تمام رقبا را برای بازی درطرف مقابل خودش دعوت می‌کند!

شاید به همین دلیل بود که بسیاری از همین نامزدها بلافاصله وارد این بازی شده و اعلام آمادگی خود را برای انجام مناظره با وی اعلام کردند.

این موضوع بقدری برایمان جالب بود که تصمیم گرفتیم یکی از ایمیل های دریافت شده پیرامون همین مسئله را منتشر کنیم.چندی قبل ایمیلی به تحریریه بهجت نیوز ارسال شد که در آن فردی به نام مصطفی ترابی خداشهری به دعوت آقای نماینده برای انجام مناظره لبیک گفته بود! در همین رابطه به متن ایمیل زیر توجه کنید :

« مدیریت محترم سایت بهجت نیوز
با سلام
احتراماً اینجانب مصطفی ترابی خداشهری ۳۴ ساله فوق لیسانس (مهندسی برق _ الکترونیک)، متولد دهستان رودپیش و از خانواده مذهبی ، متدین و خوش نام فرهنگی(پدر و مادر فرهنگی) شهرستان فومن و برادر زاده شهید مهدی ترابی خداشهری می باشم . خانواده ام از افراد سرشناس و سیاسی شهرستان بوده و اینجانب نیز سوابق اجرایی زیر را عهده دار بوده ام :
مدیر عامل شرکت فنی و مهندسی آزاد نیروی شمال(پیمانکار شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان)
مدرس دانشگاه
کارشناس اسبق اداره برنامه ریزی و توسعه صنعتی و معدنی سازمان صنعت معدن و تجارت استان
کارشناس مسئول اسبق بخش صنعت و معدن شهرستانهای فومن و شفت
معاونت و قائم مقامی فعلی شرکت دولتی ذغالسنگ البرز غربی وابسته به شرکت مادر و تخصصی تهیه و تولید مواد معدنی ایران .

لذا از آنجا که معتقدم حل هرگونه مشکل و دغدغه جوانان در منطقه تنها با ورود خود جوانان مومن، انقلابی و مذهبی صورت خواهد گرفت ، اینجانب با اظهار بر گرایش فکری اصولگرایی آمادگی خود را جهت کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه فومن و شفت را اعلام و ضمن احترام به نماینده فعلی جناب آقای حاج ناصر عاشوری و همچنین تقدیر از عملکرد نمایندگان اسبق حوزه انتخابیه حسن پیشنهاد مناظره را در آن منطقه مورد استقبال قرار داده و آمادگی کامل دارم با رعایت موازین اخلاقی اسلامی ، در مناظره مذکور و با حضور اصحاب رسانه به کلیه موارد مطروحه ، پاسخگویی نمایم.تماس : ۰۹۱۱۲۳۴۹۰۸۹ »

آنطور که می‌توان دریافت این پیشنهاد نماینده بسیاری از نامزدهای سرشناس را هم وسوسه کرده است و حال اکنون باید دید که با توجه به جو متشنج شب های انتخابات در شهرستان فومن آیا امکان برگزاری مناظره به نامزدها داده خواهد شد یا خیر.

در هر حال اما همانطور که نمودار داغ بودن انتخابات در فومن سیر صعودی اش را طی می‌کند باید گفت که در اسفند ماه امسال شهرستان فومن با رویی گشاده و آغوشی باز پذیرای مسافران و گردشگران محترم می‌باشد!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه