نجات اتوبوس گیلانی های زائر حرم امام حسین(ع) از برف و کولاک در اتوبان قزوین-رشت

به گفته جواد حق لطفی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین، ۴۲ زائر حرم امام حسین (ع) که با یک دستگاه اتوبوس به سوی رشت در حرکت بودند با کمک راهداران نجات یافتند.

نجات اتوبوس گیلانی های زائر حرم امام حسین(ع) از برف و کولاک در اتوبان قزوین-رشت

به گزارش ۸دی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در تاکستان، ۳ هزار مسافر و در ضیا آباد بیش از هزار و ۵۰۰ مسافر با کمک مردم به منازل، مساجد و مدارس منتقل شدند.
حکمت اله هاشمی همچنین افزود: نیروهای هلال احمر با توزیع بیش از ۵ هزار تخته پتو و توزیع ۴ هزار بسته غذایی به بیش از ۸ هزار نفر که در محورهای الموت، بویین زهرا، آوج، تاکستان، طارم سفلی و شهرستان قزوین گرفتار شده بودند امداد رسانی کردند.
رهاسازی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ خودروی گرفتار در برف بخشی دیگر از فعالیت های امداد گران هلال احمر بود.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرستازی استان هم گفت: صدها دستگاه اتوبوس و خودروهای سواری هم که به علت کولاک و برف شدید از جاده منحرف شده بودند با کمک راهداران در مسیر قرار گرفتند و رهسپار مقصد شدند.
به گفته جواد حق لطفی ۴۲ زائر حرم امام حسین (ع) که با یک دستگاه اتوبوس به سوی رشت در حرکت بودند با کمک راهداران نجات یافتند.
رییس پلیس راه استان هم اعلام کرد محورهای قزوین _ همدان ، قزوین _زنجان و محور قدیم قزوین رشت به علت کولاک شدید همچنان مسدود است.
بگفته ی سرهنگ بهرام زینلی، سایر محورها باز و البته لغزنده است و از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه