عضو مشترک دیدارهای پوتین و رهبر انقلاب در ۸ سال گذشته/البته رنگ عوض کرده + تصاویر

ساده زیستی و عدم ورود به مسابقه تجمل گرایی از ارکان اساسی سبک زندگی اسلامی است و باید اذعان داشت که ساده زیستی از ملزومات مبارزه در راه خدا است.

عضو مشترک دیدارهای پوتین و رهبر انقلاب در ۸ سال گذشته/البته رنگ عوض کرده + تصاویر

سرویس فرهنگی ۸دی؛

ساده زیستی و عدم ورود به مسابقه تجمل گرایی از ارکان اساسی سبک زندگی اسلامی است و باید اذعان داشت که ساده زیستی از ملزومات مبارزه در راه خدا و ایستادگی در مسیر انقلاب اسلامی و راه امام خمینی است که خود مظهر ساده زیستی می باشد.

خلف صالح امام خمینی، حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با فرماندهان و اعضای بسیج در پی همین مسئله ساده زیستی فرمودند: “یک آفت دیگر -که حالا به همین مقدار اکتفا کنم- ورود در مسابقهی زرق و برق زندگی است؛ یک مسابقهای است دیگر: دنبال زرق و برق زندگی دویدن، دنبال وسایل تجملّاتی بیشتر، دنبال زندگی بهتر، دنبال درآمد بیشتر. دویدن یک مسابقه است، اهل دنیا در این مسابقه واردند”

شاید بارها خاطراتی را از ساده زیستی رهبر انقلاب شنیده باشید اما این بار گمان می رود می توانید گوشه ای از این ساده زیستی ها را ببینید ، تنها کافی است اندکی به عکس های زیر نگاه کنید، این عکس ها با فاصله ی ۸ سال از هم گرفته شده اند:

2222

654564

اگر کمی به تصاویر دقت کنید متوجه خواهید شد که مبل های دیدار سال ۹۴ رهبری با پوتین همان مبل هایی هستند که ۸ سال پیش در دیدار با پوتین استفاده شده اند و تنها رنگ آنها تغییر کرده است. مبل همان مبل است و فقط  رنگ خورده اند و تعمیر شده اند که تمیز و تازه بنمایند.

قابل تامل است ساده زیستی به معنای کهنگی نیست، می شود میلیون ها تومان خرج مبل نو خریدن نکرد و همچنان تازگی و زیبایی را در زندگی با خود به همراه داشت….

 

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه