کشف ۱۴ هزارو ۵۰۰ لیتر نفت گاز در یک واحد تولیدی در گیلان

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با هشدار جدی به متخلفان و سودجویان صنفی به رسیدگی چند پرونده متخلف در استان خبر داد.

کشف ۱۴ هزارو ۵۰۰ لیتر نفت گاز در یک واحد تولیدی در گیلان

به گزارش ۸دی، رضا قشلاقی به رسیدگی تخلف یکی از نمایندگی های ایران خودرو در رشت خبر داد و افزود: در این خصوص یک دستگاه خودروی هیوندای مدل سوناتا در یکی از نمایندگی های ایران خودرو در رشت به اتهام قاچاق توقیف شده است.
وی اظهار کرد: در بازرسی از این نمایندگی و بررسی موضوع متوجه شدند که خودروی یادشده فاقد هرگونه مدارک ورود، بارنامه، ترخیص است.
وی اضافه کرد: همچنین در بازرسی از این نمایندگی، تعداد ۱۳۵ عدد لوازم خودرو و قاچاق نیز کشف و ضبط شد.
قشلاقی تصریح کرد: پرونده این نمایندگی با ارزش ریالی یک میلیارد و ۷۴۳ میلیون ۴۸۱ هزار ریال در یکی از شعبه های تعزیرات در حال رسیدگی می باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه با اشاره به کشف ۱۴ هزارو ۵۰۰ لیتر نفت گاز در یک واحد تولیدی گفت: با نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی سهمیه بگیر ۱۴ هزارو ۵۰۰ لیتر نفت گاز از یک شرکت کشف شد که به صورت غیر قانونی و از کانال غیر رسمی تهیه شده بود.

وی اظهار کرد: پرونده برای رسیدگی به تعزیرات استان ارجاع شده است.
قشلاقی همچنین از جریمه نقدی یک شرکت لوله کشی گاز به اتهام گرانفروشی در رودسرخبر داد و گفت: این شزکت از سوی تعزیرات حکومتی شهرستان رودسر به پرداخت جزای نقدی در حق دولت و شاکی خصوصی محکوم شد.
وی اظهار کرد: با رسیدگی به این پرونده و محرزشدن تخلف متهم، متخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۴۲ میلیون و ۸۳۲ هزار ریال در حق شاکی و مبلغ ۱۲۸ میلیون و ۴۹۶ هزار ریال در حق دولت و مبلغ سه میلیون ریال بابت هزینه کارشناس رسمی دادگستری محکوم شد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه