عکاس: الهه فلاح

ثبت نام اولین داوطلب انتخابات مجلس در فرمانداری رشت/ بازدید استاندار گیلان از روند ثبت نام داوطلبان+ تصاویر

“ارسلان زارع” استاندار گیلان برای بازدید از روند ثبت نام دواطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری رشت حضور پیدا کرد.

ثبت نام اولین داوطلب انتخابات مجلس در فرمانداری رشت/ بازدید استاندار گیلان از روند ثبت نام داوطلبان+ تصاویر

به گزارش ۸دی، ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مستقر در فرمانداری رشت، “سینا ساعی” اولین داوطلبی است که برای حضور در عرصه کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری رشت حضور یافته است.

**برای زیرسازی شهر رشت برنامه های خوبی دارم

سینا ساعی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در پی ثبت نام خود برای نمایندگی شهر رشت در مجلس با بیان اینکه ۳۰ساله و دانشجوی دکترای حسابداری هستم اظهار کرد: دلیل من برای شرکت در انتخابات دستور رهبرم برای حضور جوانان در عرصه است.

کاندیدای نمایندگی مجلس ادامه داد: من جوانم و مشکل جوانان را درک می کنم و سعی می کنم در راستای خط امام قدم بردارم و به مشکلات شهر و جوانان رسیدگی کنم.

وی با بیان اینکه اولویت من اشتغال جوانان است گفت: برای زیرسازی شهر رشت برنامه های خوبی دارم.

ساعی عملکرد سه نمایتده شهر رشت را تاکنون خوب اما همراه با کاستی هایی اژدانست و افزود: ما شرکت میکنیم تا بهتر باشیم.

حضور فرماندار رشت در محل ثبت نام کاندیداها

در ادامه ثبت نام های امروز میرشمس مومنی زاده،‌ فرماندار رشت در محل ثبت نام  کاندیدها حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ۸دی دقایقی پیش “ارسلان زارع” استاندار گیلان برای بازدید از روند ثبت نام دواطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری رشت حضور پیدا کرد.

**مردم در اسفند ۹۸حماسه وحدت و اتحاد را به نمایش می گذارند

به گزارش ۸دی، ارسلان زارع استاندار گیلان در حاشیه بازدید از محل نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری رشت گفت: به یقین تبلور مردم سالاری دینی ملت ایران در انتخابات به نمایش گذاشته می‌شود .

زارع با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس شرع مقدس اسلام و بر اساس آراء مردم شکل گرفته تصریح کرد:  استمرار عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران همواره در گرو این حمایت‌ها و مشارکت‌های عمومی مردم بوده که مهم‌ترین شیوه و شکل این مشارکت حضور آحاد ملت در انتخابات است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: همه ایرانیان در دوم اسفند ماه با حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکبار دیگر حماسه وحدت و اتحاد را به نمایش می گذارند.

زارع هدف از این بازدید را ارزیابی میزان آمادگی شعبه ثبت نام حوزه انتخابیه مرکز استان خواند و افزود: خوشبختانه آمادگی کامل اعم از امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی متخصص برای انجام صحیح فرایند ثبت نام از داوطلبان وجود دارد.

وی به آمار ثبت نام کنندگان در صبح امروز نیز اشاره کرد و گفت: استقبال داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نه تنها در مرکز استان، بلکه در همه حوزه‌های انتخابی مطلوب است.

استاندار گیلان همچنین از واحدهای مختلف فرمانداری رشت بازدید کرد و به دست اندرکاران نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خداقوت گفت.

ثبت نام داوطلبان از صبح امروز آغاز شده و تا شنبه ۱۶ آذر ماه جاری ادامه دارد. زمان ثبت نام از ساعت ۸  تا ۱۸ و به مدت ۱۰ ساعت خواهد بود.

استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

** حضور مدیرکل سابق کمیته امداد گیلان در انتخابات مجلس ۹۸

“علیرضا محمدی” مدیرکل سابق کمیته امداد گیلان برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در فرمانداری رشت حضور یافت.

وی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر قوی تر شدن چله دوم انقلاب، گفت: فرزند انقلاب هستم و ان شالله انقلابی می مانم.

مدیرکل سابق کمیته امداد گیلان گفت: پنجاه و هفتی و هم سن و سال انقلاب هستم و امیدوارم مجلس به رأس امور برگردد.

** یک پزشک عمومی” دواطلب ورود به عرصه سیاست شد

“رضا بهشتی” نیز برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در فرمانداری رشت حضور یافت و ثبت نام کرد.

او پزشک عمومی است و  ۵۹ سال دارد.

“رضا بهشتی” در گفتگو با ۸دی، با بیان اینکه زیر بیرق پرچم جمهوری اسلامی زندگی می کنیم، گفت: باید تحت پرچم ولایت به مردم خدمت شود.

وی افزود: خدمات دهی به اقشار ضعیف جامعه از دغدغه هایم است.

 

** پزشک متخصص پوست هم آمد

“حمیدرضا علیزاده” پزشک متخصص پوست با ۵۰ سن سال نیز دومین پزشکی است که برای ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس در فرمانداری رشت حضور یافت.

وی با بیان اینکه آملی است اما ۲۵ سال در شهر رشت زندگی می کند؛ گفت: تاکنون همیشه رانت و فامیل بازی بوده است.

وی با بیان اینکه فامیلی ذر اینجا ندارم که بخواهم از موقعیتم سوءاستفاده کنم، گفت: سال های زیادی در حوزه درمانی فعالیت کردم و اکنون می خواهم وارد عرصه عمرانی شوم.

 

“صحت جو” و “رامین چهره ای بلگویی” و مهدی پرورش نیز از دیگر افرادی هستند که برای شرکت در انتخابات در فرمانداری رشت حضور یافتند.

 

 

** ثبت نام اولین بانوی دواطلب انتخابات مجلس در رشت

معصومه قنبرعلی نژاد خوش روش متولد ۱۳۴۹ اولین دواطلب عرصه کاندیداتوری انتخابات مجلس در رشت است.

وی که مدرکش ارشد حقوق جزا و جرم شناسی است، در گفتگو با خبرنگار ۸دی، گفت: فردی معمولی و از جنس مردم هستم که هدفم حل مشکلات مردم و رساندن حرف مردم شهرم به مسئولان مربوطه است.

قنبرنژاد افزود: این مسئولیت بر گردن نماینده مجلس است که حرف و درد مردم منطقه اش را به مسئولان برساند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه