استاندار گیلان: هیچ مدیری حق ندارد از ظرفیت‌های دولتی و شخصیت اجتماعی اش “علیه” یا “له” کاندیدایی استفاده کند

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه هیچ مدیری حق ندارد از ظرفیت های دولتی و شخصیت اجتماعی خود “علیه” یا “له” کاندیدایی استفاده کند، گفت: با مسئولان متخلف در این مورد به شدت برخورد خواهیم کرد.

استاندار گیلان: هیچ مدیری حق ندارد از ظرفیت‌های دولتی و شخصیت اجتماعی اش “علیه” یا “له” کاندیدایی استفاده کند

به گزارش ۸دی؛ ارسلان زارع در جلسه معارفه فرماندار جدید فومن در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه مهم ترین و بهترین ظرفیت فومن منابع انسانی شایسته آن است، گفت: منابع انسانی فومن در توسعه کشور و استان گیلان موثر و مفید واقع شده اند.

استاندار گیلان با تاکید براینکه ظرفیت های‌ مادی زیادی در فومن نهفته شده است، افزود: گردشگری و تولیدات کشاورزی مثل چای و برنج از منابع مهم این منطقه هستند.

وی با تصریح براینکه مسئولان شهرستان فومن باید با کمک و استفاده از ظرفیت ها به مردم خدمت رسانی کنند، متذکر شد: مسئولیت فرصتی برای خدمت به مردم است.

زارع مهمترین وظیفه مسئولان را حفظ و ارتقا اعتماد عمومی دانست و ادامه داد: از فرصت های خدمتی باید به نحو احسن بهره برداری کرد.

این مقام ارشد دولتی با اشاره به اینکه انگیزه باید در روحیه خدمتی مسئول وجود داشته باشد، اضافه کرد: خداوند در نتیجه نیت صادقانه و تلاش مجدانه مسئولان برکت‌ قرار می دهد.

ارسلان زارع با اشاره به اینکه فرمانداران باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، گفت: خدمت روز افزون باید یکی از هدف های‌ مهم مسئولان‌ باشد.

زارع با تاکید براینکه بنده به دلیل وجود ظرفیت بالای نیروی انسانی در گیلان از آقای قاسم نژاد در معاونت سیاسی استانداری گیلان بهره بردم، افزود: هرگز از انگیزه های خدمتی رضایی بعنوان سرپرست فرمانداری فومن کاسته نشد و وی خدمات خوبی را برای فرمانداری فومن ارائه کرد.

زارع با یادآوری اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر ناکام ماندند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با رهبری عالمانه شان آرامش را به کشور باز گرداندند.

استاندار گیلان با یادآوری گیلان و فومن کمترین مشکلات امنیتی را دارند، افزود: فصای همدلی و انسجام باید در منطقه بیشتر شود.

این مسئول با تاکید براینکه منویات مقام معظم رهبری باید در راستای شکست توطئه های دشمنان مورد توجه قرار بگیرد، متذکر شد: مسئولان باید از موازی کاری، سطحی نگری، تنش و سخنان نا امید کننده پرهیز کنند.

زارع با تاکید بر اینکه انتخابات یک حماسه بزرگ سیاسی برای کشور است، گفت: انتخابات نشان شعور بالای سیاسی ملت ایران است که باید انسجام و همدلی در آن جدی گرفته شود.

ارسلان زارع با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات موجب افزایش ارزش آن می شود، خاطرنشان کرد: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت باید چهار رکن اصلی در انتخابات باشد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با یادآوری اینکه هیچ مدیری حق ندارد از ظرفیت های دولتی و شخصیت اجتماعی خود علیه یا له کاندیدایی استفاده کند، متذکر شد: با مسئولان متخلف در این مورد به شدت برخورد خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه