معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در آستانه اشرفیه:

آمریکا بعد از سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته اش مستأصل شد/ کشورهای منطقه باید به خفت خود پایان دهند

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم سالگرد سردار شهید مهدی خوش‌سیرت با بیان اینکه آمریکا بعد از سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته خود توسط نیروهای سپاه پاسداران مستأصل شده افزود: اکنون آمریکا شروع به حرف زدن‌های ضدونقیض کرده زیرا فرهنگ آن‌ها فرهنگی هفت‌تیرکش است.

آمریکا بعد از سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته اش مستأصل شد/ کشورهای منطقه باید به خفت خود پایان دهند

به گزارش هشت دی، علی عبدالهی معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در سالگرد سردار شهید مهدی خوش‌سیرت در آستانه اشرفیه انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس خواند و اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب، استکبار جهانی منافع خود را در ایران ازدست‌رفته می‌دید پس دست به توطئه توسط رژیم بعث زدند و جنگ علیه ملت ایران را آغاز کردند.

عبدالهی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی آغازکننده هیچ جنگی نبوده و تنها از مرزهای خود در عرصه‌های مختلف دفاع کرده است گفت: ایران اجازه نفوذ به هیچ کشوری را به خاک خود نمی‌دهد و استکبار بداند ایران در دفاع از حقانیت و اراضی خود به‌هیچ‌عنوان کوتاه نمی‌آید.

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهیدان با فداکاری خود اجازه جدایی یک وجب از خاک‌ وطن را به دشمن ندادند ادامه داد: جوانان انقلابی در دوران دفاع مقدس علی‌رغم تحریم‌های شدید به این خودباوری رسیده بودند که می‌توانند با مقاومت در مقابل استکبار جهانی پیروز شوند.

عبدالهی با اشاره به نقش روحیه جهادی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: هم‌اکنون مردم ایران با مقاومت و با پیروی از مقام معظم رهبری استکبار جهانی را سردرگم و به‌زانو درآوردند.

وی با تأکید به اینکه جوانان باید بدانند چقدر جان‌فشانی و فداکاری‌ برای حفظ این نظام و انقلاب انجام‌شده است گفت: بهترین کار برای یادآوری این فداکاری‌ها برگزاری یادواره شهدا است و انجام این کار ثوابش از خود شهید نیز کمتر نیست.

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با شخصیت معنوی شهید خوش‌سیرت افزود: شهید خوش‌سیرت ابتدا یک بسیجی بود و‌ با عشق و علاقه وارد جبهه حق علیه باطل شد و تا آخرین قطره خود از انقلاب و اسلام دفاع کرده و علی‌رغم جراحت بسیار در ۱۶ عملیات شرکت کرد.

عبدالهی یکی از ویژگی های برجسته ویژگی بارز شهید خوش‌سیرت را خدایی بودن دانست و بیان کرد: شهید مهدی خوش‌سیرت یک عارف و‌ یک فرمانده به‌تمام‌معنا و برای همرزمان و دوستان خود یک پناهگاه معنوی بود.

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکا بعد از سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته خود توسط نیروهای سپاه پاسداران مستأصل شده افزود: اکنون آمریکا شروع به حرف زدن‌های ضدونقیض کرده زیرا فرهنگ آن‌ها فرهنگی هفت‌تیرکش است.

وی با بیان اینکه آمریکا باعث عدم پیشرفت کشورهای هم‌پیمان خود می‌شود و هر کشوری که با آمریکا هم‌پیمان است به هیچ موفقیتی نمی‌رسد گفت: این کشورها توانایی باز کردن حتی یک پیچ را ندارند ولی آمریکا بداند انقلاب اسلامی تمام این موفقیت‌ها بدون او ‌کسب کرده و این مسیر را ادامه می‌دهد.

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش مهم آمریکا در آشوب منطقه خاورمیانه بیان کرد: در خاورمیانه عامل هر شرارت و ‌جنگی آمریکای مستکبر است زیرا قصد دارد با تشکیل گروه‌های مختلف تروریستی ازجمله داعش، سلاح‌های خود را بفروشد و‌ برای انجام این کار، کشورهای آرام منطقه را به آشوب می‌کشاند.

عبدالهی با تاکید به اینکه انقلاب اسلامی تن به هیچ ذلتی نمی‌دهد، افزود: آمریکا باید بداند دوران زورگویی دیگر تمام‌شده زیرا قدرتی به نام ایران در منطقه به وجود آمده و با تکیه به نیروی ایمان جوانان خود، تن به هیچ ذلتی نمی‌دهد.

وی فاصله دادن جوانان از ارزش‌های دینی را یکی از اهداف مهم آمریکا در کشور دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای سعی در دور کردن جوانان این نسل از انقلاب و ارزش‌های دینی و اسلامی را دارد اما مدافعان حرم ثابت کردند این راه و‌ خط ادامه دارد.

عبدالهی با اشاره به قدرت دفاعی در منطقه و توان موشکی ایران گفت: کشورهای منطقه باید به خفت خود  پایان دهند چرا کشورهای حاشیه خلیج‌فارس تا این حد به خود خفت داده و خود را برده آمریکا کردند؟

وی در ادامه تصریح کرد: به کشورهای منطقه توصیه میکنیم اگر می‌خواهند به پیشرفت و خودباوری برسند به این خفت پایان دهند و سر عقل بیایند، زیرا هیچ کشوری با حمایت آن‌ها به‌جایی نرسیده است.

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح مکتب انقلاب را مکتب آزادی‌خواهی،‌ حمایت از مظلومان و مقابله با استکبار خواند و با بیان اینکه کشورهای مسلمان دیگر با پیروی از این مکتب اندیشه‌های انقلاب را با آغوشی باز پذیرا شدند گفت: یکی از دلایل صادر شدن اندیشه انقلاب، آزادی‌خواهی ملت‌های مسلمان است.

عبدالهی با تأکید بر لزوم توجه مسؤولین به برنامه گام دوم انقلاب اسلامی اذعان کرد: اگر کشوری قصد رسیدن به پیشرفت و ‌توسعه را داشته باشد باید به جوانان خود اعتماد کند و‌ دلیل تاکید ویژه مقام معظم رهبری به این مسئله در برنامه گام انقلاب نیز همین است.

تصاویر این خبر را اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه