جست‌و‌جو برای یافتن جوان غرق شده در رودسر ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر گیلان ‌گفت:‌ عملیات جست‌و‌جو برای پیدا کردن جوان غرق شده در رودخانه زیاز رودسر توسط تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنان ادامه دارد.

 جست‌و‌جو برای یافتن جوان غرق شده در رودسر ادامه دارد

به گزارش ۸دی، مهدی ولی‌پور اظهار داشت:‌ عملیات جست‌و‌جو تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای پیدا کردن جوان غرق شده در رودخانه زیاز منطقه کوهستانی اشکورات شهرستان رودسر همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان گیلان عنوان کرد:‌ ۴ روز قبل گزارشی مبنی بر وقوع یک مورد حادثه غرق شدگی در رودخانه زیاز شهرستان رودسر مخابره شد که پس از آن بلافاصله تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر وارد منطقه مورد نظر شدند.

ولی‌پور با بیان اینکه فرد غرق شده بومی منطقه نبوده است افزود:‌ طبق گزارشات شخص مورد نظر که از اهالی جنوب استان خوزستان است چند روز قبل به همراه اعضای خانواده خود برای گردش و تفریح و شنا کردن به این منطقه سفر کرده بود.

وی علت وقوع این حادثه را عدم آشنایی با وضعیت رودخانه منطقه دانست و بیان داشت:‌ شدت زیاد آب رودخانه،‌ خروشان بودن آن و عدم آشنایی به مناطق عمیق و پرخطر آن از جمله عوامل مهمی هستند که در غرق شدن این جوان ۲۶ ساله دخیل است.

ولی‌پور از سختی انجام عملیات جست‌وجو  به علت خروشان بودن رودخانه سخن گفت و ابراز داشت: به احتمال بسیار قوی پیکر این جوان بر اساس تجربه و با توجه به وضعیت رودخانه مذکور توسط جریان آب به مناطق پایین دست رودخانه انتقال داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان به همکاری دیگر ارگان‌ها نیز اشاره کرد و اظهار داشت:‌ علاوه بر تیم‌های جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر،‌ سپاه،‌ بسیج و نیروهای مردمی داوطلب نیز در عملیات جست‌و‌جوی فرد غرق شده مشارکت دارند.

ولی‌پور با بیان اینکه تاکنون هیچ اثر و نشانی از این فرد به دست نیامده است، عنوان کرد:‌ جمعیت هلال احمر استان گیلان به همراه سایر نیروهای دیگر تا زمان حصول نتیجه و پیدا شدن سرنخی از این ماجرا به عملیات جست‌و‌جوی خود ادامه خواهد داد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه