رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان:

هیچ‌گونه حمایتی از افراد وابسته به مافیای فوتبال‌ گیلان نمی‌کنم

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اظهارنظرهای اخیری که در مورد حمایت وی از شخص خاصی در تیم فوتبال سپیدرود رشت مطرح شده است گفت:‌ هیچ‌گونه حمایتی از افراد وابسته به مافیای فوتبال در گیلان نکرده و نمی‌کنم.

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی‌نژاد اظهار داشت:‌ درباره تیم فوتبال سپیدرود رشت بنده تاکنون از هیچ فرد یا شخص خاصی حمایت و جانبداری نکرده‌ام و معتقدم باید با کوتاه کردن دست مافیا از فوتبال گیلان از افرادی که واقعاً انگیزه خدمت دارند پشتیبانی کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان عنوان کرد:‌ تیم فوتبال سپیدرود رشت از جمله تیم‌های بسیار قدیمی و ریشه‌دار استان گیلان محسوب می‌شود بنابراین با این خیل عظیم طرفدارانی که دارد باید تمام مسئولان استان با جدیت به حل مشکلات و گرفتاری‌های سپیدرود کمک کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد:‌ تیمی که طرفداران آن با یک باختش آزرده‌خاطر می‌شوند و با کسب یک برد چنان موجی از شادی در آنان و فضای شهر رشت ایجاد می‌شود شایسته نیست در دام افرادی که تاکنون هیچ آورده‌ و سودی برای آن نداشته‌اند گرفتار شود.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به ‌تیم سپیدرود استفاده کرد بیان داشت: اینکه اخیراً برخی رسانه‌ها مطالبی را راجع به جانبداری بنده از مدیرعامل این تیم انعکاس داده‌اند به‌هیچ عنوان صحت ندارد و از همین‌جا اعلام می‌کنم تنها از موجودیت این تیم حمایت خواهم کرد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ انسجام بین مسئولان برای کمک به تیم سپیدرود رشت ابراز داشت:‌ هر کسی که دلسوز این استان و شهر رشت است از نماینده مجلس آن گرفته تا استاندار و دیگر مدیران و مسئولان شهری موظف به حمایت و پشتیبانی برای کمک به پیشرفت و بقای این تیم در لیگ برتر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان به وجود مافیا در فوتبال گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش برای نزدیک شدن و اتصال به مراکز قدرت از جمله تحرکاتی است که مافیای فوتبال گیلان بدون در نظر گرفتن سرنوشت تیم سپیدرود تنها در جهت منافع شخصی و ارتقای جایگاه خود انجام می‌دهد.

 کوچکی‌نژاد با رد هرگونه ایجاد ارتباط با مافیای فوتبال گیلان عنوان کرد:‌ بنده به شخصه حمایت جدی‌ خود را از کسانی که می‌خواهند صادقانه پا به عرصه خدمت در جهت اعتلاء و پیشرفت تیم سپیدرود رشت بگذارند اعلام می‌کنم و در این راه نیز از هیچ اقدام لازم و کمکی دریغ نخواهم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اعلام حمایت جدی خود از هیئت فوتبال استان گیلان گفت:‌ امیدوارم با مساعدت همه دوستداران واقعی تیم سپیدرود رشت و خیل عظیم طرفداران پرشور و متعصب آن شاهد روزهای بهتری برای این تیم باسابقه استان گیلان و شهر رشت در لیگ برتر باشیم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه