ایران گردی؛

 نوروز، بهترین زمان برای سفر به مشهد

مشهد مقدس یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است و سالانه جمعیت زیادی از مسلمانان جهان برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به این شهر سفر می‎کنند.

 نوروز، بهترین زمان برای سفر به مشهد

به گزارش ۸دی، مشهد مقدس یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است و سالانه جمعیت زیادی از مسلمانان جهان برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به این شهر سفر می‎کنند. مشهد یکی از شهرهایی است که بیشترین پرواز های خارجی را دارد.  به‌تناسب این میزان بازدیدکننده امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی نیز در این شهر وجود دارد. هتل‎ها و اقامتگاه‎هایی با رنج قیمتی متفاوت و در فاصله دور و نزدیک به حرم مطهر برای اقامت قشرهای مختلف، بازارهای خرید متنوع و ارزان قیمت، مراکز تفریحی فراوان مانند پارک آبی، باغ وحش و…، بناهای تاریخی و موزه‌ها، طبیعت زیبا در اطراف شهر و… تعدادی از این امکانات رفاهی و تفریحی هستند.

امروزه دیگر در سراسر کشور حتی در روستاهای کوچک نیز می‌توانید تور مشهد را رزرو کنید و با انتخاب تور مناسب در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

فرقی نمی‌کند شما چه زمانی را برای سفر انتخاب می‌کنید. شهر مشهد به خاطر تعداد بالای مسافرانش در همه ایام سال شلوغ است. پس به خاطر شلوغی تعطیلات عید نوروز را برای سفر به این شهر از دست ندهید زیرا سفر به مشهد در  این زمان مزیت‎های بسیار زیادی نسبت به دیگر ایام سال دارد. یکی از این مزیت‎ها را می‌توان آب‌وهوای مطبوع این شهر در این ایام دانست. در بهار هوای این شهر در بهترین حالت خود قرار دارد. در واقع می‌توان گفت نوروز، بهترین زمان برای سفر به مشهد  است.

همچنین تور نوروزی مشهد می‌تواند برای بسیاری از مردم که در همه ایام سال گرفتار شغل، مدرسه فرزندان و… هستند انتخاب بسیار مناسبی باشد. علاوه‌براین سفر کردن با تور این امکان را به شما می‎دهد که بدون نگرانی از محل اقامت و غذا و… اوقات خوشی را در سفر خود داشته باشید.

با این همه هنوز عده زیادی از مردم ترجیح می‌دهند بدون استفاده از تور، خودشان به مشهد سفر کنند زیرا تور مشهد تور گرانی محسوب می‌شود و در ایام تعطیل گران‌تر نیز می‌شود. اما با کمی جستجو می‌توانید  تورهای ارزان قیمت  نیز پیدا کنید. تورهای لحظه آخری یا تورهایی که اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت یا اقامتگاه‌های دورتر از حرم مطهر امام رضا (ع) را برای اقامت درنظر می‌گیرند؛ از این دسته هستند.

اگر قصد دارید در تعطیلات  نوروز به شهر مشهد سفر کنید توجه داشته باشید که باید حداقل از یک ماه قبل اقدام به رزرو تور مورد نظر خود کنید تا بتوانید سفری مطابق با بودجه و سلیقه خود داشته باشید زیرا عده زیادی از مردم این شهر زیارتی را به‌عنوان مقصد سفر خود در تعطیلات اول بهار انتخاب می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه