بازرس ویژه ستاد انتخابات وزارت کشور در گیلان:

یگان موشکی سپاه، قوی‌ترین نیروی موشکی در خاورمیانه است

بازرس ویژه ستاد انتخابات وزارت کشور در گیلان گفت: کوچکترین پاسخ به حوادث تروریستی تهران، حمله موشکی سپاه به دیرالزور بوده است.

یگان موشکی سپاه، قوی‌ترین نیروی موشکی در خاورمیانه است

سید رسول میرمحمدی بازرس ویژه ستاد انتخابات وزارت کشور در استان گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی در مورد حوادث اخیر تروریستی در تهران و واکنش موشکی سپاه به این حملات اظهار داشت: اقدام کور تروریست ها در تهران هر چند باعث داغدار شدن خانواده های شهدای این حادثه و اندوه مردم شد، اما حس اتحاد و همدلی تمام ایرانیان با هر مذهب و قومیت بیش از پیش برانگیخت.

وی افزود: این حادثه نشان داد که دستگاههای امنیتی کشور با هوشیاری کامل کوچکترین تحرک بدخواهان را زیر نظر داشته و سربازان گمنام امام زمان (عج) با همراهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش و بسیج و نیروی انتظامی آماده دفاع از این مرز و بوم بوده و هر توطئه ای را در نطفه خفه کرده و به متجاوزان به حریم امنیت کشور به سخت ترین شیوه ممکن پاسخ خواهند داد.

میرمحمدی ادامه داد: کوچکترین پاسخ به حوادث تروریستی تهران، حمله موشکی سپاه به مقر تروریستها در دیرالزور بوده در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریستها در دیرالزور که در پاسخ به حمله تروریستی اخیر در تهران صورت گرفت.

بازرس ویژه ستاد انتخابات وزارت کشور در استان گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران به تلافی عملیات تروریستی اخیر در تهران، مرکز فرماندهی تروریستها در سوریه را موشک باران کرد گفت: این فقط یک هشدار بود. این پاسخی مشخصا غیرمنتظره و حاوی پیام هایی عمیق برای حامیان تروریست هاست.

وی تأکید کرد: یگان موشکی سپاه، قوی‌ترین نیروی موشکی در خاورمیانه است. اکنون دست های بلند نیروی هوافضا به یاری نیروی قدس آمده و راهبرد موشکی و منطقه ای ایران برای کسانی که تروریست به تهران فرستادند تلفیق شده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه