اعضای شورای اصلاح‌طلبان سیاهکل انتخاب شدند+اسامی

شورای عالی اصلاح‌طلبان استان گیلان با انتشار متنی با اشاره به نزدیکی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر، اسامی اعضای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ۹ شهرستان‌ گیلان را اعلام کرد.

اعضای شورای اصلاح‌طلبان سیاهکل انتخاب شدند+اسامی

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، شورای عالی اصلاح‌طلبان استان گیلان با انتشار متنی با اشاره به نزدیکی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر اعلام کرد: اصلاح‌طلبان گیلان پس از تشکیل شورای اصلاح‌طلبان استان، شورای اصلاح‌طلبان در شهرستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون شورای اصلاح‌طلبان در ۹ شهرستان سیاهکل، انزلی، لاهیجان، رودبار، املش، شفت، رضوانشهر، تالش، آستارا و رودسر تشکیل‌شده است.

اعضای جریان اصلاح‌طلبی در سیاهکل برای حضور منسجم در دو انتخابات پیش رو عبدالعلی محمدپور را به‌عنوان رئیس برگزیدند و فرهاد آقایی نایب‌رئیس اول و فریدون آزمون هم نایب‌رئیس دوم این شورا انتخاب شد.

سارا افراسیابی به‌عنوان دبیر شورای اصلاح‌طلبان شهرستان سیاهکل فعالیت می‌کند و حسین یکتا هم خزانه‌دار است.

اعضای شورای سیاست‌گذاری ۸ شهرستان یگر گیلان به این شرح تعیین‌شده است:

اعضای شورای اصلاح‌طلبان شهرستان لاهیجان

در جریان انتخابات شورای اصلاح‌طلبان شهرستان لاهیجان علی‌نقی جعفری به سمت رئیس برگزیده شد و خلیل خرسند فر نایب‌رئیس اول و سید علیرضا اقبالیان نایب‌رئیس دوم این شورا است.

علیرضا صداقت دبیر شورای اصلاح‌طلبان شهرستان لاهیجان و سید حسین علیپور هم خزانه‌دار اصلاح‌طلبان لاهیجانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر است.

اعضای شورای اصلاح‌طلبان شهرستان شفت

محمد عظیمی با کسب بالاترین رای به‌عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شفت انتخاب شد.

حسین قاضی دبیر حزب مردم‌سالاری شفت و بهنام ربیع زاده دبیر حزب ندای ایرانیان آن شهرستان هم به ترتیب به‌عنوان نواب اول و دوم برگزیده شدند.

سپس رای گیری برای مشخص شدن دبیر ادامه یافت که نام حسین جدی دبیر حزب مشارکت‌های مردمی شفت به‌عنوان دبیر این شورا ثبت شد و مهرداد امیدی نیز با کسب رای لازم به‌عنوان خزانه‌دار برگزیده شد.

بر اساس بندهایی که‌ محسن جلالی دبیر کارگروه شهرستان‌های شورای عالی اصلاح‌طلبان استان گیلان از اساسنامه این شورا در جلسه قرائت کرد هیات رئیسه منتخب می‌توانند سه نفر از افراد حقیقی و مورد وثوق جریان اصلاح‌طلبی را با رای گیری به جمع خود اضافه نمایند تا اصلاح‌طلبان شفتی متشکل‌تر و هدفمندتر در انتخابات اردیبهشت‌ماه ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا فعالیت کنند.

اعضای شورای اصلاح‌طلبان شهرستان رودسر

اعضای شورای اصلاح‌طلبان شهرستان رودسر هم با رای احزاب اصلاح‌طلب این شهرستان به این شرح برگزیده شد:

میر احمد مظفری در ایام انتخابات به‌عنوان رئیس شورای اصلاح‌طلبان شهرستان رودسر فعالیت می‌کند و سید باقر صمدی نایب‌رئیس اول و مهراب زمانی هم به‌عنوان نایب‌رئیس دوم برگزیده شدند. دبیر این شورا مهدی تفاوت

است و زهرا احمدیان هم با رای حاضران به‌عنوان خزانه‌دار در کنار اعضای شورا فعالیت می‌کند.

اعضای شورای اصلاح‌طلبان شهرستان انزلی

بر اساس رای گروه‌های اصلاح‌طلب در بندر انزلی هم علیرضا درخشانی به‌عنوان رئیس برگزیده شد و فرهاد حاجت پور نایب‌رئیس اول و حسین خاکباز نایب‌رئیس دوم است.

دبیری شورای اصلاح‌طلبان شهرستان انزلی بر عهده کمال جلمبری است و پیشگاه هادیان هم خزانه‌دار این شورا در ایام انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر خواهد بود.

اعضای شورای اصلاح‌طلبان شهرستان لنگرود

اصلاح‌طلبان شهرستان لنگرود هم حسن ناصران را به‌عنوان رئیس انتخاب کردند.

قاسم احمدپور نایب‌رئیس اول این شورا است و عامر محبی نایب‌رئیس دوم.

دبیر شورای اصلاح‌طلبان شهرستان لنگرود هم اسماعیل حکیمی است و سجاد رفیعی پور هم با رای اعضا به سمت خزانه‌دار انتخاب شد.

اعضای شورای اصلاح‌طلبان شهرستان تالش

تشکل‌های اصلاح‌طلب شهرستان تالش هم سام سکوتی را به‌عنوان رئیس برگزیدند.

قاسم یعقوبی نژاد نایب‌رئیس اول و نقی بقایی نایب‌رئیس دوم این مجموعه در ایام انتخابات است.

سعید فرهادی دبیر و خسرو بخشی خزانه‌دار شورای اصلاح‌طلبان شهرستان تالش در ایام انتخابات است.

اعضای شورای اصلاح‌طلبان شهرستان رودبار

احزاب اصلاح‌طلب در شهرستان رودبار سعید اکبر نیا را به سمت رئیس شورای اصلاح‌طلبان این شهرستان برگزیدند.

بر اساس رای حاضران الهیار جوادی نایب‌رئیس اول، رضا قلیچی نایب‌رئیس دوم، مهدی فریدی دبیر و سید صفا رونقی هم خزانه‌دار شورای اصلاح‌طلبان شهرستان رودبار انتخاب شد.

اعضای شورای اصلاح‌طلبان شهرستان رضوانشهر

بر اساس آرای فعالان اصلاح‌طلب در رضوانشهر انام اله یزدانخواه رئیس شورای اصلاح‌طلبان این شهرستان در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر است.

سهراب ستوده نایب‌رئیس اول، احمد رضاپور مختار نایب‌رئیس دوم و کامران حقیقت‌طلب هم به‌عنوان دبیر این مجموعه انتخاب‌شده‌اند.

بهمن ویرانی خزانه‌دار شورای اصلاح‌طلبان شهرستان رضوانشهر در انتخابات پیش رو است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه