گزارش تصویری؛

گزارشی از وضعیت اسف‌بار معابر اصلی روستای شالماکوه ماسال/ دهیار: از بخشداری گفته‌اند مصاحبه نکنید

وضعیت اسف بار معابر روستای شالماکوه به نحوی است که در صورت بارندگی، عبور و مرور خودرو ناممکن و تردد بدون چکمه دشوار است.

گزارشی از وضعیت اسف‌بار معابر اصلی روستای شالماکوه ماسال/ دهیار: از بخشداری گفته‌اند مصاحبه نکنید

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، مسیرهای اصلی روستای شالماکوه بخش ماسال در وضعیتی اسفبار به سر می‌برد.

جاده های این روستا در حالی که در کنار رودخانه واقع است، از شن‌ریزی محرومند.

وضعیت به نحوی است که در روزهای بارانی بودن چکمه عبور و مرور به سختی انجام می‌شود.

یکی از اهالی این منطقه در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز با گلایه از بی توجهی نسبت به این روستا گفت: چطور است که در مرکز شهر کمپرسی ها به وفور از رودخانه شن برداشت می کنند اما وقتی نوبت به اهالی این منطقه می رسد، از یک شن ریزی ساده معابر اصلی دریغ می شود؟  وضعیت به نحوی است که در برخی نقاط مسیر اصلی روستا ماشین نمی تواند تردد کند و این مساله مشکلات زیادی ایجاد کرده است. اگر کسی مریض شود یا جایی آتش بگیرد دیگر هیچ کاری نمی شود کرد.

وی افزود: یکی از منازل اهالی چند ماه قبل آتش گرفت و به همین علت کاملا سوخت. برخی اهالی همین روستا وقتی ۲۲ بهمن می شود جلوتر از همه از روستا خودشان را به شهر می رسانند و در تظاهرات شرکت میکنند. سهم این مردم چنین رفتاری نیست.

یکی دیگر از اهالی با اشاره به گل و لای شدید مسیر گفت: آقایان مسئول خودشان بیایند ببنیم میتوانند بدون چکمه از این مسیر به سلامت عبور کنند؟ تاکنون از بخشداری چند باری برای بازدید آمده اند و قول های مساعدی در خصوص شن ریزی داده اند اما هیچ اتفاقی عملا نمی افتد.

***

مهدی علی‌پور دهیار روستای شالماکوه در تماس تلفنی خبرنگار ماسال نیوز با وی درخصوص وضعیت راه اصلی روستا و میزان پیگیری‌ها از بخشداری و مقامات بالاتر گفت: از طریق بخشداری به ما گفته‌اند انتخابات نزدیک است به همین خاطر دهیار و شورا هیچگونه مصاحبه ای نمی‌توانیم انجام بدهیم!

این پاسخ در شرایطی داده شد که این تماس تلفنی در دهه اول اسفند یعنی ۳ ماه مانده به انتخابات صورت گرفته است و اساسا پیگیری مشکلات مردمی نمیتواند حتی در هفته منتهی به انتخابات بر زمین بماند.

تصاویر زیر گویای وضعیت راه های این روستاست؛

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه