معاون فرماندار صومعه سرا:

گرامیداشت حماسه ۹ دی از وظایف همگان به ویژه مسئولان است

معاون فرماندار صومعه سرا گفت: گرامیداشت حماسه مردم ایران در روز ۹ دی از وظایف همگان به ویژه مسئولان نظام اسلامی است.

گرامیداشت حماسه ۹ دی از وظایف همگان به ویژه مسئولان است

به گزارش ۸دی، سجاد کریمی پاشاکی در جلسه هماهنگی برنامه های یوم الله ۹ دی که امروز در سالن جلسات فرمانداری صومعه سرا برگزار شد با اشاره به وقایع سال ۸۸ و روز عاشورا، اظهار داشت: پاسداشت و گرامیداشت حماسه مردم ایران در روز « ۹ دی» از وظایف همگان به ویژه مسئولان نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه همگام با سراسر استان و براساس برنامه های ابلاغی، ستاد گرامیداشت حماسه « ۹ دی» شهرستان صومعه سرا نیز برنامه ریزی لازم در جهت برگزاری یک مراسم پرشور در سطح شهرستان انجام داده است، گفت: براساس گزارشات سازمان هواشناسی در خصوص مناسب بودن شرایط جوی در روز پنج شنبه ۹ دی ماه ستاد شهرستان برای برگزاری راهپیمایی و یا تجمع تصمیم گیری می کند.

کریمی با تأکید برپشتیبانی و حضور همه جانبه مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان، خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی، اطلاع رسانی عمومی از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود.

وی مسیر حرکت راهپیمایی روز « ۹ دی» را از مقابل سپاه پاسداران ناحیه صومعه سرا تا میدان اصلی شهر عنوان و تصریح کرد: در صورت مناسب نبودن شرایط جوی تجمع «حماسه ۹ دی» در مصلای شهر برگزار می شود.

معاون فرماندار صومعه سرا در ادامه از بخشداران بخش های مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ خواستار شد تا با راه اندازی ستادهای فرعی در سطح بخش ها هماهنگی لازم در خصوص برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های حماسه ۹ دی از طریق دهیاران در سطح روستاها اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های شهرستان، اظهار کرد: مسئولان این دستگاه ها در حضور هرچه پررنگ تر دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و اساتید اقدامات لازم را پیش بینی کنند.

کریمی پاشاکی با بیان اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش تأثیرگذاری در انعکاس برنامه ها به ویژه حماسه حضور مردم در ایام مختلف اعم از انتخابات، راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان و… دارند، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نسبت به اطلاع رسانی به اصحاب رسانه، هنر و فرهنگ در خصوص شرکت در مراسم طی روزهای آینده اقدامات مناسب را انجام دهد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه