رئیس جدید آموزش و پرورش تالش: تا تربیت نباشد تعلیم هیچ فایده ای نخواهد داشت

رئیس جدید آموزش و پرورش تالش تاکید کرد: به همان اندازه که برای آموزش وقت صرف میکنیم باید برای حوزه پرورشی، فرهنگی و هنری وقت بگذاریم.

رئیس جدید آموزش و پرورش تالش: تا تربیت نباشد تعلیم هیچ فایده ای نخواهد داشت

به گزارش ۸دی، به نقل ازسید مرتضی مختاری رئیس جدید آموزش و پرورش تالش در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز ضمن تشریح سوابق خود گفت: ۲۵ سال سابقه فعالیت و خدمتگذاری در حوزه های مختلف ستادی آموزش پرورش را دارم.  مسئولیت هایی همچون کارشناس حوزه فرهنگی هنری، مسئول مشاوره، بازرسی، سرپرست معاونت پشتیبانی اداره و معاونت پرورشی  از جمله سوابق من در آموزش و پرورش است.

وی افزود:  اخیرا هم مدت کوتاهی سرپرست اداره آموزش پرورش حویق بودم.

مختاری آموزش و پرورش را در کنار هم و به یک اندازه مهم دانست و تاکید کرد: به همان اندازه که برای آموزش وقت صرف میکنیم باید برای حوزه پرورشی، فرهنگی و هنری وقت بگذاریم.  چون معتقدم که این دو حوزه  مکمل یکدیگر هستند. همانطور که خداوند هم در قرآن هر کجا درباره تعلیم صحبت کرده اند اول گفته اند یزکیهم و بعد گفته اند یعلمهم. یعنی تا تربیت نباشد تعلیم هیچ فایده ای نخواهد داشت.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان تالش در تبیین برنامه و چشم انداز پیش روی این اداره در تالش گفت: برای هر دو حوزه آموزش و پرورش برنامه داریم. هم در حوزهای فرهنگی، اخلاقی، ورزشی و تربیتی و هم در حوزه های علمی.  برای ارتقاء رتبه علمی دانش آموزان منطقه و کاهش رتبه‌های کنکور دانش آموزان هم برنامه هایی تدوین شده که به مرور اجرایی خواهیم کرد.

گفتنی است سید مرتضی مختاری مدرس دانشگاه در رشته فقه و حقوق اسلامی است و از ۱۶ آذر ماه سال جاری طی حکمی از سوی محسن حاجتی، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان به مدیریت اداره آموزش و پرورش تالش منصوب شد.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه