فرهاد لاجوردی سرپرست بیمارستان سیدالشهدا(ع) لاهیجان شد

فرهاد لاجوردی، پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حکم شاهرخ یوسف زاده چابک-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سرپرست بیمارستان سیدالشهدا لاهیجان شد.

فرهاد لاجوردی سرپرست بیمارستان سیدالشهدا(ع) لاهیجان شد

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، مراسم تودیع فرهاد لاجوردی و تقدیر از رضا مجتبوی(سرپرست جدید و سابق بیمارستان سیدالشهدا لاهیجان) صبح امروز (یکشنبه) با حضور دکتر حسین اتحاد – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسوولین ستادی و بیمارستانی در این مرکز برگزار شد. دکتر بهرام نوروز پور- مدیریت شبکه بهداشت و درمان لاهیجان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست سابق بیمارستان، خواستار همراهی پرسنل با سرپرست جدید و تلاش جهت ارتقای بیمارستان سیدالشهدا لاهیجان شد.

دکتر حسین اتحاد نیز ضمن تقدیر از زحمات دکتر مجتبوی، خواستار همدلی و همکاری بیشتر تیم های مدیریتی، پزشکی و پرستاری بیمارستان جهت خدمات رسانی بهتر شد. وی با تکیه بر مدیریت منابع در مراکز درمانی، تصریح کرد: با پیشگیری از هدر رفت منابع، می توان از بروز بسیاری مشکلات جلوگیری کرد و از شرایط بحران فعلی، رهایی یافت.

در پایان، با اهدای حکم سرپرستی، دکتر فرهاد لاجوردی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان سیدالشهدا معرفی شد و با اهدای لوح تقدیر، از زحمات دکتر رضا مجتبوی – سرپرست سابق بیمارستان، تقدیر شد. در حاشیه این مراسم نیز، معاون درمان، رییس اداره پرستاری مامایی و هیات همراه از بخش های مختلف بیمارستان سیدالشهدا، بازدید کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه