نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهدای گیلانی مدافع حرم دیدار کردند/ گزارش تصویری

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و فرمانده سپاه قدس گیلان شامگاه دیروز با خانواده شهدای گیلانی مدافع حرم دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهدای گیلانی مدافع حرم دیدار کردند/ گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهدای گیلانی مدافع حرم دیدار کردند.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در دیدار با خانواده شهید سیرت نیا بابیان اینکه پویایی اسلام به‌واسطه دلاورمردی‌های شهدا است اظهار داشت: شهدای انقلاب ادامه‌دهنده راه سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و تضمین‌کننده انقلاب اسلامی ایران هستند.
وی از شهدای انقلاب به‌عنوان سرمایه‌های تمام‌نشدنی یاد کرد و افزود: شهدا مقام شفاعت در صحرای محشر را دارند.
نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید به اینکه پدران و مادران شهدا پیام‌رسانان انقلاب هستند بیان کرد: انسانی که در راه خدا شهید می‌شود مرده نیست و در نزد خداوند متعال دارای مقام عالی است و رفتار شما رفتاری زینبی و حسینی است.

مادر شهید سیرت نیا در این دیدار گفت: من به هیچ وجه از شهادت فرزندم ناراحت نیستم. فرزند دیگرم هم بزودی به سوریه خواهد رفت. فقط از حضرت زینب(س) خواستم که اگر شهید شد جنازه اش به دست ما برسد.

photo_2015-11-11_23-51-13 photo_2015-11-11_23-53-42
آیت‌الله زین‌العابدین قربانی همچنین در ادامه در دیدار با خانواده شهید طاهرنیا بابیان اینکه رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی باعث زنده ماندن واقعه کربلا می‌شود اظهار داشت: شهدای انقلاب با اخلاص و رشادت‌هایشان برای مردم به‌عنوان حجت جامعه هستند.
وی تشییع باشکوه شهدا در استان را نمونه بارزی از قدرشناسی مردم دانست و اذعان کرد: به‌راستی نام مدافعین حرم برازنده شهدایی است که آگاهانه جانشان را و برای دفاع از حریم ائمه اطهار (ع) در کفه اخلاص می‌گذارند.
نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اثرگذاری تشییع پیکر پاک شهدا در بین جوانان گفت: جوانان این مرزوبوم به‌واسطه مقاومت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) خواهند رساند.

استاندار گیلان نیز بابیان اینکه شهید طاهرنیا شهید سیرت نیا به‌منظور مقابله با گروه‌های تکفیری و برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) به شهادت رسیدند اظهار داشت: حمایت از اسلام راستین و دفاع از خاک، سرزمین و حرم ائمه‌ی اطهار را از اهداف حضور این شهدا در خاک سوریه است.
دکتر نجفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص شهدای مدافع حرم افزود: عظمت شهادت به‌قدری والاست که برای این پاسداران حضور در جبهه‌های مبارزه با دشمنان اسلام فراتر از همه‌چیز بوده است.
فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار بابیان اینکه نسل جدید اجازه نخواهد داد واقعه کربلا تکرار شود اظهار داشت: شهدای ما کاملاً آگاه‌اند که چگونه جامعه را مدیریت کنند و حال و هوای این روزهای استان گویای همین موضوع است.
سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به اشتیاق پرشور جوانان برای اعزام به سوریه گفت: نسل جدید به حدی داوطلب کار شهادت‌طلبانه هستند که چیزی جلودارشان نیست.

پدر شهید طاهرنیا نیز در این دیدار گفت: مسولان فکری به جال بذحجابی بکنند. چنین بدحجابی برازنده رشت نیست. با دیدن ویترین برخی مغازه ها احساس شرم میکنم. من حتی حاضر نیستم ماهی یک بار هم به شهرداری بروم. فردای قیامت یقه مان میگیرند.

گفتنی است در این دیدارها نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه رشت، استاندار، فرمانده سپاه  قدس گیلان، فرمانده لشگر ۱۶ و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتندphoto_2015-11-11_23-56-46 photo_2015-11-11_23-56-42 photo_2015-11-11_23-56-27 photo_2015-11-11_23-56-17 photo_2015-11-11_23-56-13

گفتنی است شهید سجاد طاهر نیا در تاریخ اول آبان مصادف با تاسوعای حسینی در سن ۳۰ سالگی و شهید سید اسماعیل سیرت نیا در تاریخ شانزدهم آبان در سن ۳۷ سالگی در منطقه حلب سوریه و در عملیات مستشاری به شهادت رسیدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
ببینید منازل رفقای چندین سالمون که شهید شدن چقدر بی ریا و ساده هست. بعد مسولامون ناراحتن چرا از قافله شهدا جا موندن . شهادت لیاقت می خواد که شماها ندارین ، بچسبین به تجملات و قدرت کاذبتون.
در حاشیه