قربانی شدن زن فلسطینی به دست سرباز اسراییلی

سربازان اسرائیلی روز گذشته (سه شنبه) در ایست بازرسی شهر عبرون یک زن بی گناه فلسطینی را با ضرب گلوله کشتند. سخنگوی نیروی نظامی اسراییل ادعا کرده است که این زن با چاقو قصد حمله به سربازان را دشته است!! اما یک فعال حقوق بشر اروپایی که خود او شاهد ماجرا بوده است گفت: از حرکت زن تنها این برداشت می شد که قصد دارد کیف خودش را برای بازرسی باز کند.

قربانی شدن زن فلسطینی به دست سرباز اسراییلی

به گزارش سرویس بین الملل ۸دی، سربازان اسرائیلی روز گذشته (سه شنبه) در ایست بازرسی شهر عبرون یک زن بی گناه فلسطینی را با ضرب گلوله کشتند. سخنگوی نیروی نظامی اسراییل ادعا کرده است که این زن با چاقو قصد حمله به سربازان را دشته است!! اما یک فعال حقوق بشر اروپایی که خود او شاهد ماجرا بوده است گفت: از حرکت زن تنها این برداشت می شد که قصد دارد کیف خودش را برای بازرسی باز کند.

در یک جنایت دیگر، یک مرد فلسطینی طی یک انفجار کشته شد که ارتش اسراییل اعلام کرد، این اتفاق یک تصادف بوده است. اسراییل در خصوص این اتفاق توضیح داد که به نظر می رسد مرد قصد پرتاپ وسیله ای را که حمل می کرده داشته و در زمان بندی دچار مشکل شده و در این انفجار جان خود را از دست داده است.

palestin

روزنامه نیویورک تایمز امروز صبح در این خصوص نوشت؛ اتفاقی که در ایستگاه ایست بازرسی بین اسرائیل و فلسطین رخ داد بنا به داستان سخنگوی ارتش اسراییل بدین گونه بوده است که زن فلسطینی هنگام بازرسی با چاقو به مامورین حمله ور شده و سربازان برای متوقف کرن وی او را به ضرب گلوله از پای در آورده اند!

نیویورک تایمز در ادامه اضافه نمود: اما یک فعال حقوق بشر این واقعه را به شکل دیگری روایت کرده است. این فرد که بنا به فشار کارفرمایانش از مصاحبه با خبرنگاران منع شده است بدون نام مصاحبه ای انجام داده است و از این واقعه عکس هایی ارایه داده است که اولی نشان می دهد سرباز به سمت این زن با اسلحه نشانه رفته است و تصویر بعدی زن را نقش بر زمین نشان می دهد.

به گزارش این روزنامه: این فعال حقوق بشر گفته است سرباز اسراییل از زن خواست تا کیفش را برای بازرسی باز کند و هنگامی که وی کیفش را باز می کرد سرباز شروع به شلیک کردن به سمت این زن بی دفاع کرد. من با اینکه فریاد کشدیم که دست نگهدار، فقط قصد دارد محتویات کیفش را نشان دهد ولی سرباز اسراییلی یک گلوله به سمت وی شلیک کرد. بعد از چند لحظه دوباره شلیک کرد.این فعال در ادامه افزود: سه تا از ۴ سرباز دیگر با شنیدن صدای شلیک خود را به سرعت رساندن و شروع به شلیک کردند.

 

حتی اگر این زن یک چاقو نیز درون کیفش می داشته است آیا منطقی به نظر می رسد که وی بخواهد با یک چاقو به شش سرباز با اسلحه گرم حمله کند؟؟ از زمان غصب سرزمین فلسطین به دست یهودیان صهیونیست همواره شاهد وحشی گری های رژیم صهیونیستی به عناوین مختلف در برابر مردم مظلوم فلسطین بوده ایم و این جنایت (کشتن زن فلسطینی در آستانه عیدقربان) از جدیدترین اقدامات وحشیانه این رژیم جعلی و غاصب میباشد که البته باز هم در سکوت خبری سازمانها و نهادهای  بین المللی، میرود که به دست فراموشی سپرده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه