آقای رسول جماعتی؛ دوران بزن در رو اصلاحات بسر آمده!

نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها صحبت های ناباورانه ای را علیه نماینده فعلی مردم فومن و شفت در مجلس اظهار کرده است.

آقای رسول جماعتی؛ دوران بزن در رو اصلاحات بسر آمده!

به گزارش ۸دی، روز گذشته خبری با این عنوان “افشاگری بی سابقه نماینده سابق فومن و شفت:بی عرضگی نماینده با چادر زدن پنهان نمی شود / جوان ها بیکارند ولی دامادهای شما در بهترین سازمانها مسئولیت دارند” که مصاحبه ای با نماینده پیشین شهرستان بود بر روی خروجی یکی از پایگاه های خبری تازه تاسیس استان درج شد که بازتاب های زیادی را در سطح استان و خصوصا شهرستان فومن بدنبال داشت.

با ما همراه باشید تا قسمت های مهمی از این مصاحبه را با هم مرور کنیم :

*عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۸۱ شروع شد و اطلاعات آقای دکتر کاملا غلط است.

*مسئله پل ورودی فومن به بی عرضگی نماینده دور هشتم فومن و شفت در مجلس(علی میرزایی) هم برمی گردد.

*میرزایی نماینده دور هشتم فومن و شفت یا در مالزی نزد بچه هایش بود و یا دنبال سفر های خارجی، و شخصی خودش و کاری صورت نپذیرفت.

*شنیده ام که پیمانکار پل ورودی خاک آن را به شخص دیگری فروخته است و سنگش را به این پروژه می آورد، که پول های هنگفتی در آنجا حیف و میل شده است.

* ۳۰ سال در دستگاه امنیتی و وزارت اطلاعات کار کرده ام.

* آقای عاشوری این شعبده بازی دیگر نخ نما شده است و تاریخ مصرف آن گذشته است.

* آقای نماینده در دولت مهرورز نهم و دهم که شما از طرفداران پرپا قرص آن بودید و حمایت می کردید بیش از ۲۵۰۰ کارخانه بزرگ و مادر تخصصی بسته شد، تمامی شرکت های بزرگ گیلان به کلی یکی پس از دیگری مثل ایران پوپلین، فومنات، خاور نختاز، بسته شد؛ چرا آن وقت چادر نزدید.

*آقای عاشوری چرا وقتی ۴۰ هزار جوانان ما که بیش از ۵۰ درصد آنها لیسانسه هستد بیکارند چادر نزدید در حالی که این جوانان برای نان شب محتاج هستند و حتی برای امرار معاش دچار مشکل روحی و روانی شده اند و روز و شب خود را در قلیان سرا ها صرف می کنند و در حال نابودی و گمراهی هستند در حالی که دامادهای شما در بهترین سازمان ها مشغولند.

* آقای نماینده چرا زمانی که امیر منصور آریا و بابک رنجانی و سلطان شکر ایران میلیاردها تومان اموال این کشور را غارت کردند تا جایی که داد رهبر فرزانه انقلاب درآمد چرا چادر نزدید؟

*کار عاشوری سیاه نمایی است و به ارکان نظام برمی گردد./این اقدام خوراکی است برای رسانه های بیگانه که نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سئوال ببرند.

*بررسی یک پروژه راه هایی دارد نه اینکه نماینده در جلسه فرمانداری قهر کند و بیرون بیاید.

*اگر این عمل زشت(نصب چادر بر روی پل ورودی فومن) در دوران ما اتفاق می افتاد به تمام کائنات نامه می نوشتند که ما به نظام و ولایت فقیه که فرزندان ولایت فقیه هستیم توهین شده است و کفن می پوشیدند و پیاده تا تهران می آمدند.

*اگر قرار به چادر زدن بود حسب دستور مقامات عالی وزارت صنعت و معدن، من می بایست چهار سال پیش در جلوی درب خانه ی شما یا در مجلس شورای اسلامی چادر می زدم. می دانید چرا؟!! برای اینکه مدت هشت سال حضرتعالی در خانه سازمانی این وزارتخانه واقع در شهرک غرب بدون پرداخت کوچکترین اجاره ای و بدون داشتن مسئولیتی زندگی می کردید و با اهرم های قهریه شما را از ساختمان سازمانی قبل از سال خارج کردند.

مراقب انبار باروت باشید!

رسول جماعتی مالوانی ، متولد سال ۱۳۴۷ یکی از نوستالژیک ترین چهره های سیاسی شهرستان است که در دوران اصلاحات با سخنرانی های نسبتا غیرمعمول توانست نظر مردم شهرستان را با درصد آراء ۳۸.۳۰ جلب و خود را روانه مجلس کند.

وی از زمان پس از مجلس ششم(به حواشی حضور ایشان در آن دوره از مجلس در زمانی بهتر پرداخته خواهد شد) تا کنون بارها برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرده است اما هربار به دلایلی مشخص رد صلاحیت شده است که همین موضوع باعث شده تا وضعیت صلاحیت وی در این دوره هم دچار شک و تردید قرار بگیرد هرچند خودش ادعا میکند که این دوره هرطور که شده صلاحیت لازم برای حضور در انتخابات را خواهد گرفت.(در همین رابطه بخوانید : توضیحات نماینده اسبق فومن و شفت درباره تحصن مجلس ششم )

جماعتی پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید طی حکمی از سوی نعمت زاده (وزیر صنعت ، معدن و تجارت) به قائم مقام معاون توسعه وزارت صنعت ومعدن منصوب گردید که در زمان ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۹۴ از سمت خود استعفا داد.

حال که روز به روز به موعد انتخاباتی امسال نزدیک میشویم مصاحبه های گوناگون و رنگارنی از وی با انواع تیترهای جلب توجه کننده در رسانه های مکتوب و مجازی انتشار می‌یابد.

مصاحبه های که با دقت در متون ان براحتی میتوان دریافت که آقای نماینده اسبق هنوز هم در حال و هوای دهه ۷۰ و دوران بزن در رو اصلاحات که باعث شد برخی با اعلام اعمال و شعارهای بی سر و ته وارد مجلس شدند ، قرار دارد.

شعارها و اقداماتی که باعث شد ضربات جبران ناپذیری به بخش های مهمی از کشور از جمله در مسائل فرهنگی وارد شود به طوری که رهبری هنوزهم از ان دوره تاکنون مسئله دغدغه فرهنگی را به صورت جدی مطرح میکنند که حتی در سخنرانی های اخیرشان از تعبیر ” مشکلات فرهنگی، گاه خواب را از انسان می‌رباید ” استفاده کرده اند.

این مشکلات فرهنگی فقط مربوط به مسئله حجاب و این دست مسائل نمی‌باشد ؛ مطمئنا رعایت اخلاق و انصاف و دوری جستن از شلوغ کاری و تزریق بی اخلاقی به جو سیاسی جامعه و … از جمله همین دغدغه های فرهنگی به شمار میرود.

آقای جماعتی باید بیشتر مراقب صحبت هایی که ارائه میکنند باشند و اگر چنانچه از تخلفاتی مطلع هستند باید از طریق مجاری قانونی پیگیری کنند. نمونه همین دست صحبت ها و موضع گیری ها بود که در سال ۸۸ آن اتفاقات تلخ را رقم زد و باعث شد تا آن مشارکت حداکثری که میتوانست برگ برنده ای برای نظام باشد تبدیل به یکی از کابوس های چند سال اخیر کشور شود.اتفاقی که بدون شک سران فتنه و خواص بی بصیرت در پیداش آن نقش بسزایی داشتند.

شهرستان فومن بلاشک از سیاسی ترین شهرهای استان میباشد و حساسیت ویژه ای در انتخابات آن برقرار است و وضعیت سیاسی فعلی شهرستان هم اکنون به مانند انبار باروتی میماند که ممکن است هر لحظه با انجام برخی اعمال نسنجیده دچار بحران گردد فلذا نه فقط از اقای جماعتی بلکه از سایر کاندیدا این انتظار میرود که رعایت اخلاق را در همه مسائل و خصوصا در انجام مصاحبه ها و میتینگ های پیش رو مد نظر داشته باشند.

در پایان به ذکر همین نکته بسنده میکنیم که ما قصد متهم کردن کسی را نداریم اما وظیفه رسانه ای حکم میکرد تا این تذکر را پیش از آنکه شاهد اتفاقاتی تلخ باشیم به آقای نماینده اسبق بدهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه