دستخط های شهید قلی‌پور مضامین والایی دارد/ شهدا هستی خود را پای عزت شیعه دادند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: این جمله شهید که فرموده بود “درد هر تیر و ترکش را تحمل میکنم ولی اندوه خمینی راهرگز” اوج ولایتمداری و توجهش به انقلاب را نشان می دهد.

دستخط های شهید قلی‌پور مضامین والایی دارد/ شهدا هستی خود را پای عزت شیعه دادند

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین احسان بی‌آزار تهرانی عصر امروز در مراسم یادواره سردار شهید حاج محمود قلی‌پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ در گلزار شهدای رشت با اشاره به آیات قرآن اظهارداشت: مقام شهدا مافوق تصور انسانهاست؛ روشن نگه داشتن چراغ یادمان شهدا از مهم ترین وظایف است.

وی با بیان اینکه حضور در محافل شهدا با نیت بازگشت و توبه باید مورد توجه باشد، افزود: حضور در خط شهدا و حرکت در مسیر شهدا باید جز اولویت ها باشد حرکت در مسیر احیای ارزش های فکری و معنوی شهدا دارای ثواب بسیار است.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه شهدا با معامله با خدا معادلات عالم را برهم زدند؛خاطرنشان کرد: شهدا راه عزت و جمع اوری قوای ایمان را پیدا کردند.

بی آزار تهران با تاکید بر اینکه  شهدا با سلاح ایمان ترفندهای دشمنان را خنثی کردند تصریح کرد: شهدا با برنامه ریزی و توحید کارهای متفاوتی در دوران دفاع مقدس انجام دادند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا هستی خود را پای عزت شیعه قرار دادند گفت: شهدا برنامه دشمن را برهم زدند و استقلال و عزت امروز پشتوانه اصلی ان خون شهدا است.

استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه این خون شهدا است که امروز پای میز مذاکره دنیای استکبار را به زانو در آورده است، افزود: پشتوانه آزادی خواهان جهان امروز فرهنگ ایثار و شهادت است.

بی آزار تهرانی با اشاره به اینکه مدافعان حرم فرهنگ شهادت‌طلبی را در عالم گسترش می‌دهند؛اظهار داشت : شهدا با پیروی از امام (ره) فرهنگ تشییع را در جهان گسترش دادند.

وی با تأکید بر اینکه شهید حاج محمود قلی‌پور الگوی مناسبی برای نسل جوان است، ابراز نمود: وقتی که دستخط ها و وصیتنامه این بزرگوار را می خوانم از شدت پاکی و صفای دلش و هیبت باشکوهش نمیدانم چه بگویم چراکه ایشان راه سعادت را به درستی پیموده و همیشه در یادها خواهد ماند.

در پایان گفت: این جمله شهید که فرموده بود “درد هر تیر و ترکش را تحمل میکنم ولی اندوه خمینی راهرگز” اوج ولایتمداری و توجهش به انقلاب را نشان می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه