مذاکرات فقط در راستای موضوع هسته ای است/ سکاندار انقلاب با هوشیاری وجود فتنه را به مسئولین گوش زد کردند

محمد مهدی رهبری املشی گفت: استکبار با انواع جنگ روانی تلاش می کند بین مسئولین و مردم فاصله ایجاد کرده و از این شکاف نفوذ خود را در کشور آغاز کند ولی سکاندار انقلاب با هوشیاری و نگاه بلند مدت خود وجود فتنه را به مسئولین گوش زد کردند.

مذاکرات فقط در راستای موضوع هسته ای است/ سکاندار انقلاب با هوشیاری وجود فتنه را به مسئولین گوش زد کردند

به گزارش ۸دی نیوز محمد مهدی رهبری املشی در گفتگو با خبرنگار رصدرودسر حوزه مذاکرات تیم هسته ای را با ۱+۵ فقط در موضوع هسته ای دانست و افزود: هرگز حضور کشورمان در مذکرات از رویه فشار و بر مبنای تحریم های ظالمانه نبوده و نظام اسلامی هیچ وقت در توسعه دفاعی خود چه از نظر شرعی و چه از نظر مدیریتی به فکر تولید بمب هسته ای نیست

وی با تاکید براینکه در توافق برجام امتیازاتی را از جمله توسعه و غنی سازی را در مدتی از دست دادیم ولی توانستیم ساختمان تحریم را بشکنیم و سیاست های ظالمانه غرب را نسبت به خودمان تغییر دهیم افزود: این مذاکرات فقط در راستای موضوع هسته ای بوده و سایر اختلاف نظر های ایران اسلامی و استکبار جهانی و حامیانش همچنان به باقی مانده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اضافه کرد: استکبار با انواع جنگ روانی تلاش می کند بین مسئولین و مردم فاصله ایجاد کرده و از این شکاف نفوذ خود را در کشور آغاز کند ولی سکاندار انقلاب با هوشیاری و نگاه بلند مدت خود وجود فتنه را به مسئولین گوش زد کردند.

نماینده مردم رودسر و املش اظهار کرد:آمریکا به عنوان بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی و ترویج دهنده افکار تکفیری با تفکرات انقلاب اسلامی ایران زاویه دارد. هر نقطه از جهان که بر علیه اسلام اقدامی کند می توان دست آمریکا و حامیانش را در پشتیبانی این اقدام جستجو کرد.

وی با اشاره به حمایت ایران از مظلومان جهان گفت: ایران اسلامی هرگز نمی تواند با تفکر جنایت کارانه استکبار هم همراه شود.سیاست ایران روشن و شفاف بوده و از اول انقلاب رفتار استکبار با ایران زوایه داشته است.

رهبری املشی افزود: نفوذ امریکا در کشور با هر روشی و مسیری خطرناک است و هیچ مسئولی اجازه ورود را از طریق توافق برجام به کشورمان را نمی دهد.

وی با تاکید براینکه دولت و مردم با سیاستی شفاف  در مقابل جنایت های استکبار ایستادگی می کنند اضافه کرد: اکنون در مرحله حساسی هستیم که وحدت رمز پیروی ماست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه