اصولگرایان و اصلاح طلبان فرقی برای ما ندارند/ لزوم فضایی آرام در انتخابات همراه با نشاط سیاسی

فرماندار شهرستان رشت گفت: در شهرستان هیچ فرقی بین گروه های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب در استفاده از امکانات مطابق حقوق شهروندی وجود ندارد و در برابر دفاع از حقوق تمام شهروندان می ایستیم.

اصولگرایان و اصلاح طلبان فرقی برای ما ندارند/ لزوم فضایی آرام در انتخابات همراه با نشاط سیاسی

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، سید عیسی مهدوی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه رسانه ها یکی از ارکان رشد و توسعه محسوب می شوند اظهار داشت: شهرستان رشت با ۹۳۰ هزار نفر جمعیت دارای ۷۶درصد جمعیت شهری و ۲۴ درصد جمعیت روستایی است .

مهدوی توجه به عدالت محوری در توسعه زیر ساخت های شهرستان را مورد تاکید قرارداد و گفت: در شهرستان رشت در حوزه اشتغال به دنبال پروژه های تولیدی هستیم.

IMG_9515

وی توجه به محیط زیست در توسعه شهری را مورد تاکید قرارداد و افزود: توسعه نامتوزان باعث رشد حاشیه نشینی در شهرستان رشت شده است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به انتخابات اسفندماه تصریح کرد: فضا برای فعالیت و حضور همه جریان های سیاسی در رشت فراهم شده است در شهرستان هیچ فرقی بین گروه های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب در استفاده از امکانات مطابق حقوق شهروندی وجود ندارد و در برابر دفاع از حقوق تمام شهروندان می ایستیم.

وی با تاکید بر اینکه در سواحل گیلان با اقدامات انجام شده درمدت امسال تنها یک غریق داشته ایم افزود: امیدواریم تایایان دوره به این آمار افزوده نشود.

وی با بیان اینکه تمام تهمیدات برای افزایش امنیت شنای مردم سنجیده شده است گفت: باید رسانه ها با اطلاع رسانی این فرهنگ را گسترش دهند تا مردم از جاهایی بیشتر استفاده کنند که نجات غریق مستقر است.

 IMG_9588

فرماندر رشت با اشاره به ۱۴ طرح سواحل  و شناسایی ۵۵ نقطه بحران آفرین در سواحل شهرستان رشت تاکید کرد: ۱۲۳ نجات غریق در سواحل شهرستان مستقر هستند.

مهدوی با بیان اینکه ۲۲ درصد روستاهای شهرستان رشت فاقد گاز هستند تصریح کرد: با برنامه ریزی و جذب اعتبار تلاش می شود در بخش راه روستایی به متوسط کشوری در سال جاری دست یابیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه