فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود خبر داد:

دستگیری ۲ سارق در لنگرود

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و دولتی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دستگیری ۲ سارق در لنگرود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» شریف رحیمی پیش از ظهر امروز در شورای فرماندهی شهرستان لنگرود با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرایم به‌ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تأثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

 وی با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی یک متهم را دراین‌خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت‌گرفته سارق ۳۱ساله دیگر نیز دستگیر شد.
رحیمی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه