رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در گفتگو با «هشت‌دی»:

ادعای هزینه ۲ میلیاردی اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه رشت کذب و غیرمنطقی است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه هزینه ۲ میلیاردی بابت اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه رشت کذب و غیرمنطقی است، گفت: کل جشنواره با حدود یک‌سوم این هزینه برگزار شده است و مستندات مالی آن نیز موجود است.

ادعای هزینه ۲ میلیاردی اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه رشت کذب و غیرمنطقی است

 یاسر محجوب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» در رابطه با حواشی پیرامون میزان هزینه برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه رشت، اظهار کرد: در فضای مجازی مدعی شده‌اند مبلغ ۲ میلیارد تومان بابت برگزاری اختتامیه این جشنواره هزینه شده است که ادعایی کذب و غیرمنطقی است؛ در حالی که کل جشنواره با حدود یک‌سوم این هزینه برگزار شده است و مستندات مالی آن نیز موجود است.

 وی افزود: از آنجا که هیچ نهادی اجازه دریافت مجوز فیلم را ندارد برای دریافت مجوز یک مؤسسه معرفی شده است و در جلسه سیاست‌گذاری در ۱۹ آذر که در استانداری با دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد، تقسیم وظایف صورت گرفت.

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد: همسر آقای تاج شهرستانی که کارگردان فیلم یاران میرزا هستند هم‌زمان با جشنواره فیلم کوتاه، اثر ایشان رونمایی شد و از آقایان انوش نصر، بهروز بقایی و خانم واحد شخصاً تجلیل نمود و این تجلیل هیچ ربطی به سازمان شهرداری ندارد و هیچ مبلغی نیز تحت عنوان هدیه به حساب کسی واریز نشده است؛ بلکه این هدیه مربوط به برگزیده شدن این فیلم در رویداد جنگل بارانی است که توسط جبهه فرهنگی انقلاب برگزار شده است و جز آثار جشنواره فیلم کوتاه نبوده است.

 محجوب به برگزاری جلسات متعدد در استانداری و کمیسیون فرهنگی و شهرداری اشاره و عنوان کرد: حدود ۵ جشنواره دارای مجوز داریم و فارغ از تمام این حواشی باید به فکر ارتقاء این جشنواره‌ها به صورت بین‌المللی باشیم.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول سال هیچ دستگاهی به اندازه شهرداری در جهت حمایت از هنرمندان در حال فعالیت نیست.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
در قانون شهرداری یک نهاد عمومیه اگه راست میگن طبق قانون هزینه ها و پیمانکاراها و هدیه ها رو شفاف منتشر کنن
در حاشیه