مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

فعالیت ۳۰۰ خانه ورزش روستایی در گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان فعالیت ۳۰۰ خانه ورزش روستایی در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۶ خانه ورزش روستایی در دو سال گذشته در این گیلان تجهیز شد.

فعالیت ۳۰۰ خانه ورزش روستایی در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، جهانبخش آرمان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم ارسال تجهیزات ورزشی به روستاهای گیلان اظهار کرد: این تجهیزات با ۲۰ خودرو از ورزشگاه شهید عضدی رشت به روستاهای مختلف گیلان ارسال شد.

وی با بیان اینکه ارزش مادی این تجهیزات ۵۰۰ میلیون تومان است ادامه داد: این تجهیزات ورزشی شامل شطرنج، میز فوتبالدستی، میز تنیس روی میزی، راکت بدمینتون، راکت تنیس‌روی‌میز، دارت، تاتامی (تشک ورزش‌های رزمی) و توپ و تور رشته‌های مختلف ورزشی عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه در دو سال گذشته ۵۶ خانه ورزش روستایی در استان گیلان تجهیز شد تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۳۰۰ خانه ورزش روستایی در گیلان وجود دارد.

 آرمان با بیان اینکه امیدواریم با حمایت مسئولان ذیربط، تعداد این خانه‌ها افزایش چشمگیری یابد خاطرنشان کرد: فعالیت خانه‌های ورزشی در روستاها باعث رونق ورزش در روستاها می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
همین فردا بدون هماهنگی تشریف ببرید این خانه های ورزش روستایی اگه چیزی دیدید به ما هم نشون بدید در حقیقیت این خانه های ورزش نمایشی و تبلیغاتی و فقط با حضور مسئولین و خبرنگاران فعاله در بقیه ایام تعطیلن
در حاشیه