تحیلگر سیاسی و فعال رسانه‌ای:

او دریغ نمی‌کند؛ ما حواسمان پرت است

تحیلگر سیاسی و فعال رسانه‌ای نوشت: رحمت الهی، چند روز است بی‌دریغ بر سر ملت ایران در مناطق مختلف باریدن گرفته، تا همه یقین کنند دست خداوند، بالای همه دست‌هاست و نباید به وساوس شیاطین بها داد. او دریغ نمی‌کند؛ ما حواسمان پرت است.

او دریغ نمی‌کند؛ ما حواسمان پرت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: در فضای مجازی به شکل انبوه شایعه کرده بودند اسرائیل و آمریکا و دیگران، ابرها را دستکاری نموده و بارش‌ها را در ایران متوقف کرده‌اند. چنان فضاسازی می‌شد که گویا اختیاردار هستی، نه خداوند، که دشمنان خدا هستند!

طواغیت، حتماً هر جا بتوانند، در حق بشریت، شیطنت و خباثت می‌کنند. اما دشمن دیگر بشر، قصور و تقصیرهای خود او در تضییع نعمت‌های پر ارزش و محدود مانند منابع آبی است.

اینکه بشر تا چه حد می‌تواند در محیط و فضای زیست، دستکاری سازنده یا ویرانگر داشته باشد، بحث مهمی است که اهل فن باید بیان کنند.

در عین حال، حتما باید از ظرفیت‌های علمی و فنی، چه در افزایش باران و چه در مدیریت مصرف منابع استفاده کرد. متأسفانه حجم اتلاف منابع در کشور ما کم نیست.

اما آنچه به خداوند برمی‌گردد – که همه چیز در اختیار اراده سرشار از لطف و عطوفت اوست – این است که عنایت و رحمت خود را از ملت ما دریغ نکرده است.

رحمت الهی، چند روز است بی‌دریغ بر سر ملت ایران در مناطق مختلف باریدن گرفته، تا همه یقین کنند دست خداوند، بالای همه دست‌هاست و نباید به وساوس شیاطین بها داد؛ چنان که خداوند فرمود: «إِنَّمَا ذَٰلِکُمُ الشَّیْطَانُ یُخَوِّفُ أَوْلِیَاءَهُ فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ» همانا شیطان، منحصراً پیروان خود را (با سخنان و شایعات بی‌اساس،) می‌ترساند پس، از آنها نترسید و تنها از من بترسید اگر ایمان دارید.

بی‌تردید، جلب رحمت الهی، مدیون میلیون‌ها قلب پاک و دستان خدمتگزاری است که با حرکت در مسیر ذکر و شکر و استغفار، و خدمتگزاری و دستگیری و گره‌گشایی، روح معنویت را در حیات طیبه ملت ما جاری می‌کنند.

این بارش‌ها در ماه مبارک رجب را باید به فال نیک گرفت و برای جلب بیشتر رحمت الهی در ماه‌های معظم شعبان و رمضان همت کرد. چنان که پیامبر اعظم (ص) بشارت داد: در ایام روزگار شما نسیم‌هایی از جانب پروردگار می‌وزد. آگاه باشید و خود را در معرض این نفحات قرار دهید.

یکی از مواقف مهم جلب رحمت الهی، در کنار ایام و لیالی و هفته‌های مبارکی که در آن قرار داریم، انتخابات پیش‌رو در اسفندماه است.

قدرشناسی نعمت اختیار و استقلال، از جمله در پاسداشت نعمت انتخابات است و ان‌شاءالله، خداوند متعال توفیق قدرشناسی را به همه ملت ایران عنایت فرماید.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه