آتش مراتع هرزویل و منجیل مهار شد / پیگیری فرماندار برای اطفای حریق

آتش سوزی مراتع هرزویل و منجیل با حضور عوامل نیروی دریایی، آتش نشانی منجیل، منابع طبیعی و نیروهای مردمی مهار شد.

آتش مراتع هرزویل و منجیل مهار شد / پیگیری فرماندار برای اطفای حریق

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، آتش سوزی مراتع هرزویل و منجیل آتش سوزی مراتع هرزویل و منجیل با حضور عوامل نیروی دریایی، آتش نشانی منجیل، منابع طبیعی و نیروهای مردمی مهار شد.

رئیس اداره منابع طبیعی رودبار در گفتگو با خبرنگار زیتون خبر، ضمن تشکر از پیگیری ها و تلاش مسئولین شهرستان برای مساعدت در مهار آتش سوزی مراتع هرزویل و منجیل، گفت: از صبح امروز مراتع هرزویل دچار حریق شدند.

رضا پرند آور، ادامه داد: پس اعلام آتش سوزی اکیپ اداره منابع طبیعی برای بررسی و مهار آتش وارد منطقه شدند اما صعب العبور بودن منطقه و وزش باد شدید عملیات اطفای حریق را با مشکل مواجه می کرد.

وی ضمن تشکر از مساعدت و پیگیری فرماندار شهرستان رودبار در خصوص دستور اکید مبنی بر اطفای هرچه سریعتر آتش سوزی این مراتع گفت: بعد از ظهر امروز بلافاصله عملیات اطفای حریق با مشارکت ۴۰ نفر از عوامل نیروی دریایی ارتش در منجیل، آتش نشانی، اکیپ منابع طبیعی و همیاری مردمی در دستور کار قرار گرفت و آتش مهار شد.

به گفته این مسئول ۲۰ هکتار از مراتع این منطقه طعمه حریق شدند که علت آتش سوزی در دست بررسی است.

وی با توصیه به شهروندان و مسافران نسبت به حفاظت و حراست از منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: با توجه به رو به گرمی رفتن دمای هوا از شهروندان می خواهیم از روشن کردن آتش در مراتع و جنگل خودداری کنند.

به گزارش زیتون خبر، احمدی فرماندار رودبار نیزدر پی تماس خبرنگار زیتون خبر در خصوص شرایط آتش سوزی منطقه بلافاصله وارد عمل شده و دستور ویژه مبنی بر اطفای هرچه سریعتر حریق را صادر کردند که از زحمات ایشان و کلیه عوامل حاضر در اطفای حریق تشکر و قدرانی می نماییم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه