سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی:

ملوانی‌ها لایق تیم ملی هستند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: ملوان این استحقاق را دارد که در تیم ملی نماینده داشته باشد، امیدوارم این اتفاق بیفتد و بچه‌ها مزد تلاش خود را بگیرند.

ملوانی‌ها لایق تیم ملی هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان با اشاره به اینکه بازی شطرنج‌گونه بود و ما بازی را خوب شروع نکردیم و تیم مس در گردش توپ خیلی بهتر از ما بود و مالکیت بهتری داشت، اظهار کرد: خوشبختانه در یکی از ضد حملاتمان به گل اول رسیدیم که بعد از آن مقداری بازی متعادل شد.

وی در ادامه افزود: با شروع نیمه دوم مس تغییراتی را ایجاد و خیلی بازی را خوب شروع کرد. در شروع نیمه دوم گل خوردیم و خیلی کار سخت شد و بعد از آن مس فشار مضاعفی را روی دروازه ما آورد که با اخراج بازیکن حریف کار ما راحت شد و توانستیم از فضایی که به وجود آمد به‌خوبی استفاده کنیم و گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم که اگر بازیکن آنها اخراج نمی‌شد کار سختی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به اینکه خدا را شاکرم که امروز سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم، تصریح کرد: از بازیکنان ملوان تشکر می‌کنم که در همه بازی‌ها فداکارانه بازی می‌کنند و به داشتن آنها افتخار می‌کنم. بارها گفتم این بچه‌ها لیاقت ملی‌پوش شدن را دارند. پدرام هم یکی از این بازیکنان است. ملوان این استحقاق را دارد که در تیم ملی نماینده داشته باشد، امیدوارم این اتفاق بیفتد و بچه‌ها مزد تلاش خود را بگیرند.

تارتار ضمن قدردانی از هواداران ملوان با بیان اینکه با وجود چنین هوادارانی روحیه مضاعفی می‌گیریم و دلگرم می‌شویم، خاطرنشان کرد: تا روزی که قرارداد دارم و من را بخواهند با تمام وجود برای ملوان کار می‌کنم و اصلاً نمی‌توانم به تیم دیگری فکر کنم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه