معاون وزیر صمت:

تصفیه‌خانه لوشان در آینده نزدیک افتتاح می‌شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه گیلان ظرفیت خوبی در زمینه اشتغال و تولید دارد، گفت: مجموعه تصفیه‌خانه شهرک صنعتی لوشان در دوفاز در حال بهسازی و ساماندهی است که فاز اول آن پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته و در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

تصفیه‌خانه لوشان در آینده نزدیک افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» فرشاد مقیمی امروز در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی لوشان در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به آلایندگی وسیع یک شرکت تولید الکل در این شهرک اظهار کرد: آلایندگی وسیع یک شرکت تولید الکل تصفیه‌خانه شهرک صنعتی را در بازه زمانی باید از مدار خارج کرد و همچنین از ورود پساب واحدهای آلاینده به تصفیه‌خانه‌ها جلوگیری شود.

وی در ادامه با تأکید بر سرعت بخشی اجرای پروژه تصفیه‌خانه شهرک صنعتی لوشان افزود: مجموعه تصفیه‌خانه شهرک صنعتی لوشان در دوفاز در حال بهسازی و ساماندهی است که فاز اول آن پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته و در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اعتبار ۶۰ میلیاردتومانی برای اجرای بهسازی و سازماندهی تصفیه‌خانه لوشان تصریح کرد: فاز دوم این مجموعه با ۳۵ درصد پیشرفت در حال اجرا است و طبق تعهدات باید مرداد سال آینده تکمیل شود.

گیلان ظرفیت خوبی در زمینه اشتغال و تولید دارد

مقیمی بر لزوم رفع موانع تولید و اشتغال تأکید و تصریح کرد: گیلان ظرفیت‌های خوبی در زمینه اشتغال و تولید دارد.

این مسئول همچنین طی در حاشیه بازدید از شرکت واگن‌سازی و قطعات ریلی و جاده‌ای در شهرک صنعتی جمال‌آباد لوشان با بیان اینکه در حوزه صنایع تولید قطعات ریلی و واگن‌سازی شرایط مثبت و امیدوارکننده‌ای داریم، گفت: گیلان ظرفیت خوبی در حوزه صنعت واگن‌سازی دارد.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تأکید بر ضرورت تأمین قطعات و دستگاه‌های موردنیاز پروژه ریلی در گیلان خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی فاز اول مجموعه واگن‌سازی و قطعات ریلی و جاده‌ای در جنوب گیلان برای ۸۵ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است و با راه‌اندازی فاز دوم این مجموعه برای ۴۰ نفر اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه