سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا:

نباید با زحمات ما بازی شود + فیلم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با اشاره به اینکه نباید با زحمات ما بازی شود، گفت: از مسئولین می‌خواهم که بازی امروز شهرداری آستارا با آریو اسلامشهر را ببینند.

نباید با زحمات ما بازی شود + فیلم

به گزارش هشت‌دی یاشین سزاوار در نشست خبری بعد از بازی شهرداری آستارا و آریوی اسلامشهر با بیان اینکه خدا هم از آن بالا دید که چرا بازی به حاشیه کشیده شد، اظهار کرد: در مورد داوری نمی‌خواهم حرفی بزنم؛ چون هر حرفی بزنم ما محکوم می‌شویم.

وی با بیان اینکه امروز با توجه به آنالیزی که از تیم اسلامشهر داشتیم خوب توانستیم جلوی حملات آریو را بگیریم، افزود: به‌طورکلی موقعیت گل‌زنی ما بیشتر از آریو بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا در رابطه با سؤالی درباره پنالتی دومی که به سود تیم آریو اسلامشهر اعلام شد، گفت: در کل نظر من مهم نیست و خود دپارتمان داوری باید نظر بدهند.

سزاوار با بیان اینکه خود کمک‌داور هم به داوروسط اعلام کرد که پنالتی نیست؛ اما داور به ضرر شهرداری آستارا پنالتی گرفت، ادامه داد: اعتراضی ندارم چرا که می‌دانم هیچ تأثیری در نتیجه ندارد؛ اما درخواستم این است که خود مسئولین این بازی را ببینند.

وی با بیان اینکه نباید با زحمات ما بازی شود، اضافه کرد: این‌گونه رفتارها به‌دور از مردانگی است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا در زمینه ورود تماشاگران به زمین گفت: ما میهمان آریو بودیم و من هرگز این‌گونه میزبانی را ندیده بودم.

وی با بیان اینکه برخی از تماشاگران چاقو به دست بودند و به ما ناسزا می‌گفتند، تصریح کرد: چرا باید راضی به فحش‌دادن به بازیکنان میهمان باشند؟

سزاوار با بیان اینکه ما در شهر خودمان هم میزبانی خیلی از تیم‌ها را برعهده داشتیم، خاطرنشان کرد: تاکنون به هیچ تیم و بازیکنی توهینی از سوی تماشاگران و طرفداران ما صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه