مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان خبر داد:

افتتاح پُست سیار ۶۳ کیلو وُلتی رضوانشهر هفته آینده

 مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان با اعلام خبر افتتاح پُست سیار ۶۳ کیلو وُلتی رضوانشهر هفته آینده، گفت: این پروژه باهدف رفع نیاز ۵ سالهٔ برق منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح پُست سیار ۶۳ کیلو وُلتی رضوانشهر هفته آینده

به گزارش هشت‌دی بهمن داراب‌زاده امروز در حاشیه بازدید از پُست سیار ۶۳ کیلو وُلتی رضوانشهر در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: طرح خط چهارمداره مختلط ۶۳ ممیز ۲۳۰ کیلو وُلتی در بخش غربی شهرهای رشت، انزلی، پره‌سر و رضوانشهر که از طرح‌های مهم و استراتژیک استانی و کشوری است.

وی با بیان اینکه پُست سیار ۶۳ کیلو وُلتی رضوانشهر هفته آینده افتتاح و وارد مدار می‌شود، گفت: این پروژه باهدف انتقال بخشی از تولید نیروگاه پره‌سر به شبکه و رفع نیاز ۵ سالهٔ برق منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به عبور موفقیت‌آمیز از اوج مصرف تابستان ۱۴۰۲ تصریح کرد: درحالی‌که تابستان امسال، استفاده از برق در اوقات اوج مصرف تابستانی نسبت به سال گذشته بالغ بر ۴ درصد رشد داشت و از تولید نیروگاه‌های استان پیشی گرفت، اما با همکاری صنایع، مدیریت بهینه مصرف برق را در استان داشتیم.

داراب زاده با اعلام آمادگی این شرکت برای حفظ و پایداری شبکه‌ها و خطوط برق در زمستان پیشروی تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها، شاهد افزایش قابل‌توجه بارش‌ها در پاییز و زمستان امسال خواهیم بود که با برنامه‌ریزی در شناسایی، ترمیم و بازسازی خطوط، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه